کد خبر : 1860825 | 02 دی 1401 ساعت 19:00 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه خاص فروزان مقابل یک استقلالی(عکس)

دروازه‌بان گل‌گهر امیدوار است روز خوبی مقابل تیم تحت هدایت گلر سابق استقلال داشته باشد.

انگیزه خاص فروزان مقابل یک استقلالی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان فردا یک بازی دیگر با پیراهن گل‌گهر سیرجان انجام خواهد داد و این بار در حالی به زمین خواهد رفت که روی نیمکت تیم مقابل او، استقلالی‌های زیادی حضور دارند که در این بین دیدار با سید مهدی رحمتی به‌عنوان یک گلر سابق آبی‌ها ویژه‌تر از سایرین برای دروازه‌بان سیرجانی‌ها خواهد بود.

فروزان که فصل موفقی در گل‌گهر سیرجان سپری کرده و یکی از نفرات تاثیرگذارشان برای حضور در جایگاه دوم جدول لیگ برتر بوده، پس از بردهای متوالی و روند نباختن در بازی‌های قبل، فردا هم در اراک این انگیزه را دارد تا برابر تیم تحت هدایت رحمتی نمایش خوبی داشته باشد.

1784311

دروازه‌بان گل‌گهر پس از سه پیروزی پیاپی همراه تیمش که آنها را با یک امتیاز کمتر پشت سر پرسپولیس در جدول نگه داشته، امیدوار است فردا هم دوباره در ترکیب تیمش مقابل آلومینیوم بدرخشد تا چهارمین برد متوالی را به دست بیاورند و به نتایج خوبی که دارند، ادامه بدهند.

فروزان در دو دیدار رفت و برگشت سال گذشته مقابل آلومینیوم اراک توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و به یک مساوی و یک پیروزی برسند که این انگیزه را دارد فردا هم مقابل شاگردان رحمتی عملکرد خوبی ارائه بدهد تا تیمش با برتری در این مسابقه به صدر جدول لیگ برتر هم برسد.

1784312

دیدگاه‌ها