کد خبر : 1860851 | 03 دی 1401 ساعت 00:36 | 12.1K بازدید | 9 دیدگاه

تلاش شیاطین سرخ برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ

اعتراف تن‌هاخ: فشار زیاد است اما آماده‌ایم

اریک تن‌هاخ اذعان کرد که تیم تحت هدایت او کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

اعتراف تن‌هاخ: فشار زیاد است اما آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با یک بازی کمتر نسبت به تاتنهام و سه امتیاز کمتر از این تیم در مکان پنجم لیگ جزیره حضور دارد. تن‌هاخ در صحبت های اخیر خود، فشار مضاعف از سمت مدیریت باشگاه برای حضور در رتبه های بالاتر را تایید و به این نکته تاکید کرد که شاگردانش برای این چالش آماده هستند.

تن‌هاخ تاکید کرد: ما به اهمیت تلاش برای کسب رتبه چهارم آگاه هستیم. رقابت بسیار نزدیک و هیجان انگیزی وجود دارد و تیم ها به دنبال کسب حداکثر امتیازات هستند.

1784381

او افزود: من آن را (فشار باشگاه) درک می کنم. این برای سرمربیان سایر تیم های مثل چلسی و نیوکاسل هم وجود دارد. باشگاه‌ها سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند و می خواهند در جمع چهار تیم نهایی حضور داشته باشند.

یونایتد که به خاطر برگزاری جام جهانی، چهار هفته بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشت، روز چهارشنبه در شروع دوباره، با گل های اریکسن و رشفورد 2-0 برنلی را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه صعود کند. سرمربی هلندی شیاطین سرخ امیدوار است تا شاگردانش همین فرم را در بازی روز سه‌شنبه مقابل ناتینگهام فارست ادامه دهند چرا که می خواهد در جدول رده بندی صعود کند.

بعد از بازی با فارست در تاریخ 27 دسامبر، تن هاخ شاگردانش را برای بازی با وولوز در شب سال نو آماده خواهد کرد؛ حریفی که با سرمربی جدید خود – لوپتگی – به دنبال کسب نتایجی متفاوت است.

1784380

دیدگاه‌ها