کد خبر : 1860855 | 03 دی 1401 ساعت 01:15 | 48.4K بازدید | 32 دیدگاه

او بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌ام

دل‌بوسکه: مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهم

سرمربی سابق اسپانیا از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنی که تاکنون دیده یاد کرد.

دل‌بوسکه: مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، ویسنته دل بوسکه بعد از قهرمانی تیم ملی آرژانتین با درخشش لیونل مسی، ضمن تحسین کیفیت و ثبات بالای او، تاکید کرد که این بازیکن را به کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد.

دل بوسکه در گفت و گو با مارکا گفت: بهترین بازیکنی که تا به حال دیده ام، لیونل مسی است. بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، من مسی را انتخاب می کنم. او چند فصل فوق العاده را پشت سر گذاشته و همیشه تیم های خود را رو به جلو هدایت کرده است.

1784389

پیش از این طی سال‌های گذشته، سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا اعتراف کرده بود که فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) تلاش‌های بی‌نتیجه‌ای برای تغییر ملیت مسی و حضور او در تیم ملی اسپانیا به جای آرژانتین انجام داده است.

دل بوسکه در سال 2015 به ایندیپندنت گفته بود: در آن زمان تلاش هایی برای انجام این کار (ترغیب مسی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا) وجود داشت اما او تصمیم گرفت به کشور محل تولد خود وفادار بماند.

مسی در شهر روزاریوی آرژانتین متولد شد اما خیلی زود کشورش را ترک کرده و در سال 2001 زمانی که 13 سال داشت راهی اسپانیا شده و به آکادمی جوانان بارسلونا ملحق شد. او بعد از رد درخواست تغییر ملیت از سوی اسپانیا، اولین بازی ملی خود برای آرژانتین را در سن 18 سالگی در بازی دوستانه مقابل مجارستان انجام داد.

1784388

دیدگاه‌ها