کد خبر : 1860876 | 03 دی 1401 ساعت 10:25 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تقابل ساکت با تیم قهرمان، به دور از حاشیه

اگر شرایط آب و هوایی تهران اجازه دهد امروز و در یکی از بازی های جالب هفته سیزدهم و در استادیوم پاس قوامین هوادار با ساکت الهامی میزبان نساجی خواهد بود.

اولین تقابل ساکت با تیم قهرمان، به دور از حاشیه

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در شرایطی با هم رویارو خواهند شد که هفته دوازدهم را با شکست پشت سر گذاشتند. نساجی در استادیوم شهید وطنی و در حالی که از حمایت تماشاگر هم سود می برد، بر خلاف تصور بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت دو بر صفر شکست خورد. اما هوادار شروع کننده بازی خوبی در برابر گل گهر بود و حتی بازی را یک بر صفر پیش افتاد اما در ادامه دو گل خورد و دو بر یک بازنده میدان را ترک کرد.

این بازی به سبب دو فصل حضور ساکت الهامی در نساجی ممکن است، حساسیت های خاص خود را داشته باشد. ساکت الهامی در اولین فصل حضور در تیم نساجی در یک حرکت معجزه آسا این تیم را در جمع تیم های لیگ برتر نگه داشت، در حالی که نساجی امتیازات زیادی را پیش از حضور این مربی از دست داده بود. در دومین فصل حضور هم مهمترین اتفاق نساجی را در طول بیش از 60 سال حیاتش رقم خورد. قهرمانی در جام حذفی با عبور از تیم های آرمان گهر – گل گهر – استقلال – مس کرمان و آلومینیوم اراک. او در این تیم قهرمان همانند تراکتور هم پایان خوشی نداشت و در فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ برتر مجبور به جدایی شد.

نساجی – ساکت الهامی و انتقام؟ نه. این فقط یک بازی فوتبال است. مسابقه ای که در آن هر تیمی بهتر بازی کند برنده می شود. همین. نه پیروزی تعیین کننده آخرین وضعیت یک تیم در مسابقات این فصل است و نه شکست تیمی را از گردونه مسابقات خارج می کند. یک مسابقه 3 امتیازی که بیانگر وضعیت دو تیم در این مسابقه است و تمام. ساکت الهامی از نظر فنی یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان به حساب می آید که با قهرمانی با تراکتور و نساجی این را به خوبی نشان داد و اگر تنش را از مربیگری اش حذف کند که انصافا این را در فصل جدید به خوبی اجراء کرده مسیر پیشرفت را سریعترتجربه خواهد کرد. بنابراین انتظار می رود، تقابل این دو تیم امروز در استادیوم پاس قوامین با هر نتیجه ای بدون حاشیه به پایان بپذیرد. فوتبال یعنی رقابت دو تیم در زمین فوتبال و باقی اش تنها حاشیه است که هیچ کمکی به هیچ کس نمی کند و تنها بازدارنده حرکت رو به جلوست.

دیدگاه‌ها