کد خبر : 1860924 | 03 دی 1401 ساعت 12:59 | 51.1K بازدید | 14 دیدگاه

مارتینز: ممنونیم که رهبر ما در این رویا بودی، لئو!

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، معتقد است که لیونل مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است.

مارتینز: ممنونیم که رهبر ما در این رویا بودی، لئو!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی آرژانتین با درخشش لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که هواداران این بازیکن بیش از پیش به این نکته که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است تاکید کنند. 
این بازیکن به آرژانتین کمک کرد که برای سومین بار جام قهرمانی جهان را با خود به خانه ببرد و نمایش درخشان او در قطر تحسین بسیاری را به همراه داشت. 
مارتینز که در طول این تورنمنت در کنار این بازیکن و دیگر هم تیمی‌هایش به تیم ملی کشورش برای رسیدن به این افتخار کمک کرد، حالا با انتشار پستی به مسی ادای احترام کرده است. 

1784389

او در صفحه اینستاگرامش نوشت:« او در زمین و بیرون از زمین الگویی برای همه کسانی است که در کنارش حضور دارند. از تو ممنونم لیونل که رهبر ما برای رسیدن به این رویای بزرگی بودی که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. نیازی به گفتن نیست که تو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هستی!»
بسیاری حالا باور دارند که این ستاره پاری سن ژرمن موفق شده حتی جایگاهی بالاتر از دیه‌گو مارادونا در فوتبال کشورش داشته باشد و بسیاری از مردم آرژانتین و بازیکنان این تیم در روزهای گذشته بارها و بارها با تمجید از او نشان داده‌اند که علاقه خاصی به مسی دارند و ارزش این بازیکن برای آنها بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ها