کد خبر : 1860940 | 03 دی 1401 ساعت 14:21 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

رناتو بالاخره از ترکیب اصلی خارج شد؛

رونمایی از ۱۱ بازیکن سپاهان مقابل نفت MIS

ژوزه مورایس نفرات منتخب خود را با دو تغییر مقابل نفت مسجدسلیمان انتخاب کرد.

رونمایی از ۱۱ بازیکن سپاهان مقابل نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که در دیدار اخیرش مقابل ملوان انزلی توقف بدموقعی داشت و از جمع سه تیم بالای جدول فاصله گرفت، امروز با دو تغییر در ترکیب خود و اضافه کردن نیلسون جونیور و محمد علی‌نژاد به جای رناتو داسیلویرا  و آلویس کامسوبا دیدار برابر نفت مسجدسلیمان را آغاز می‌کند.

سید پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو ۱۱ بازیکنی هستند که ترکیب امروز سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان را تشکیل می‌دهند و مورایس امیدوار به کسب پیروزی با این نفرات است.

سپاهان امروز جونیور و دانشگر را به‌عنوان مدافعان میانی دارد و رضاییان و زکی‌پور برای دومین بازی پیاپی در سمت راست و چپ خط دفاعی برابر نفت مسجدسلیمان بازی می‌کنند.

مسعود ریگی و امید نورافکن، هافبک‌های دفاعی این تیم هستند و جلوتر از آنها محمد کریمی بازی خواهد کرد و مثل دیدار هفته قبل برابر ملوان انزلی، این سه بازیکن در خط میانی استفاده شده‌اند.

محمد علی‌نژاد، وینگر سرعتی و تکنیکی سپاهان جانشین کامسوبا شده و فرشاد احمدزاده نیز در سمت مقابل به‌عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و در راس خط حمله نیز شهریار مغانلو حضور دارد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز خواهد شد.

نکته جالب توجه در ترکیب سپاهان خروج رناتو داسیلویرا از ترکیب اصلی است. مدافع برزیلی طلایی پوشان از دیدار هفته ابتدایی مسابقات تا هفته دوازدهم همواره در ترکیب اصلی حضور داشت و سرانجام جای خود را به نیلسون جونیور هموطن خود داده تا اینبار شاهد شکل گیری زوج جدیدی در قلب خط دفاعی سپاهان باشیم.
دیگر تغییر مورایس در این مسابقه خروج کامسوبا از ترکیب اصلی و بازگشت علی‌نژاد به پست وینگر چپ است. 
در سایر نقاط زمین سرمربی پرتغالی سپاهان به همان نفرات همیشگی اعتماد کرده است. یکی از مهم‌ترین نکات هم استفاده مجدد از امید نورافکن در بخش میانی زمین است؛ جایی که هفته گذشته در مصاف با ملوان نیز در همین منطقه حضور داشت و در نیمه اول آن مسابقه هم دو مرتبه تیرک دروازه را لرزاند.

دیدگاه‌ها