کد خبر : 1860982 | 03 دی 1401 ساعت 19:00 | 5.1K بازدید | 10 دیدگاه

حملات مس در برابر دفاع ملوان کارساز نبود!

مس 0 - ملوان 0، ترک رفسنجان با حداقل امتیازات

جدال تیم‌های مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل پایان یافت.

مس 0 - ملوان 0، ترک رفسنجان با حداقل امتیازات

به گزارش ورزش سه، در این بازی شاگردان ربیعی تا آخرین ثانیه‌های بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری داشتند اما سنگربان ملوان و خط دفاعی این تیم مقاومت جانانه‌ای مقابل حملات میزبان کردند.

ملوان با احتساب این بازی در ۴ دیدار آخر خود نتایج قابل قبولی کسب کرده و بیش از نیمی از امتیازات خود را در همین ۴ بازی کسب کرده است و هیچ شکستی را متحمل نشده است. شاگردان زارع در این بازی روی ضربات ایستگاهی و ضد حملات برنامه‌های متنوعی داشتند اما نتوانستند به گل برسند و محمد ربیعی در دقایق پایانی با اضافه کردن مدافع تیمش، جفرسون باهیا به خط حمله رو به ارسال‌های بلند آورد اما درخشش ایمان صادقی و خط دفاعی ملوان مانع گلزنی مس شد تا این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

هفته سیزدهم لیگ برتر؛ شنبه: 
1401/10/3 ؛ ساعت: 17
استادیوم: ورزشگاه شهدای صنعت مس
داور:محمدرضا تارخ/ کمک‌ها: علیرضا مرادی و محمد هاشمی‌نسب ؛ داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر: حاتم بک‌پور

مس رفسنجان:

داوود نوشی‌صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فرشید باقری، سید مهدی حسینی (84- گادوین منشا)، محسن آذرباد (74- مهرداد رضایی)، فراز امامعلی (68- محمد مهدی محبی) و لوسیانو پریرا (68- امید لطیفی)

سرمربی: محمد ربیعی

ملوان بندر انزلی:

ایمان صادقی، مجید عیدی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، پدرام قاضی پور، محمود مطلق زاده، محمد صادق بارانی (90+4- میلاد شعبانلو)، مهران احمدی (79- سید عبدالله حسینی)، مسعود زائر کاظمینی (79- امیرحسین یحیی‌زاده)، سجاد بازگیر (67- امید نافذ)، مهدی مومنی (67- سهیل فداکار)

سرمربی: مازیار زارع

ویدئو: 268121

🟨 اخطارها
شاهین توکلی 61 - امید لطیفی 83 مس رفسنجان

محمود مطلق زاده 76 - سهیل فداکار 86 - سعید کریمی ۲+۹۰ ملوان

⏱ لحظات حساس:

دقیقه ۶: ارسال بازیکنان مس از سمت چپ و ضربه سر مهاجم این تیم را ایمان صادقی به سختی در آغوش گرفت.

دقیقه ۸: ارسال زیبای آذرباد از سمت راست روی سر باهیا فرود آمد و مدافع پیش تاخته مس با ضربه سر دروازه ملوان را تهدید کرد اما صادقی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۱: زائر کاظمینی با حرکتی زیبا و دریبل چند بازیکن مس به پشت محوطه جریمه رسید و با یک پاس عمقی مومنی را صاحب توپ کرد اما شوت مومنی با اختلاف از بالای دروازه مس بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: حرکت ترکیبی و زیبای بازیکنان ملوان از سمت راست شکل گرفت و پاس عمقی بازگیر از پشت محوطه جریمه به احمدی رسید اما نوشی صوفیانی در موقعیتی تک به تک مهاجم ملوان را ناکام گذاشت.

دقیقه ۲۷: یک و دوی زیبای آذرباد و حسینی پشت محوطه جریمه ملوان منجر به تک به تک شدن حسینی با سنگربان ملوان شد اما خروج به موقع صادقی مانع فروپاشی دروازه ملوان شد.

دقیقه ۳۴: ملوان در سمت چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و بارانی توپ را به صورت کوتاه پاس داد و ارسال بازیکن ملوان از سمت چپ روی سر خوشکفا فرود آمد اما ضربه سر بازیکن ملوان با اختلافی ناچیز از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: مس در سمت راست محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد و مهدی ترکمان پشت توپ ایستاد و مستقیما دروازه ملوان را هدف قرار داد اما شلیک فنی این بازیکن روی تور دروازه صادقی فرود آمد.

دقیقه ۵۵: ارسال زیبای توکلی از سمت راست به محوطه جریمه ملوان روی سر آذرباد فرود آمد و ضربه سر او را صادقی با نوک انگشتانش به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۷: ارسال کرنر توسط آذرباد و ضربه سر بازیکن مس که دوباره صادقی با واکنش خود مانع گلزنی مسی‌ها شد.

دقیقه ۵۹: باز هم ارسال ترکمان از سمت چپ که با ضربه سر بازیکنان مس رو به رو شد اما دوباره صادقی مانع فروپاشی دروازه ملوان شد.

دقیقه ۶۴: شاهین توکلی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما شلیک سهمگین این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه صادقی بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: بازیکنان مس در دو صحنه متوالی با ارسال‌های خطرناک خود دروازه ملوان را تهدید کردند اما هوشیاری مدافعان ملوان مانع فروپاشی دروازه این تیم شد.

دقیقه ۸۹: شوت فنی باقری از پشت محوطه جریمه را ایمان صادقی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۹۰: هجوم همه جانبه بازیکنان مس و ضربه امید لطیفی از پشت محوطه جریمه که این بار مدافع ملوان توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

🔴 حاشیه:

* حامد لک پس از اینکه در دو بازی آخر تیمش موفق به ثبت کلین شیت شد، امروز به دلیل سرماخوردگی در لیست مس قرار ندارد و از روی سکوها شاهد دیدار تیمش است.

* در دقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان ملوان به شدت به تصمیم داور مبنی بر اعلام آفساید و از دست رفتن موقعیت حمله خود اعتراض داشتند و نیمکت‌نشینان این تیم هم اعتراضاتی را انجام دادند که نهایتا تارخ یک کارت زرد به یکی از اعضای کادر ملوان نشان داد.

* تصمیمات تارخ باز هم حاشیه‌ساز شد و این بار خطای عجیبی که او به سود ملوانی‌ها اعلام کرد باعث اعتراض شدید نیمکت مس شد که نهایتا داور به سرپرست مس یک کارت زرد نشان داد.

* سید مهدی حسینی پس از تعویض در دقایق پایانی از تصمیم ربیعی ناراحت شد و مستقیما به رختکن رفت.

🥇 بهترین بازیکن زمین:

بی‌تردید بهترین بازیکن این بازی، ایمان صادقی بود. سنگربان ملوان توانست در هر دو نیمه مقابل حملات مس مقاومت کند و چندین بار با مهارهای خود دروازه تیمش را نجات داد. در طرف مقابل هم نمایش محسن آذرباد، کاپیتان مس تحسین برانگیز بود و او با پاس‌های بی‌نقصش بارها برای همبازیانش موقعیت گل ایجاد کرد و یک بار هم خودش شانس باز کردن دروازه ملوان را داشت اما ضربه سر او را صادقی به زیبایی و با نوک انگشتان راهی کرنر کرد.

دیدگاه‌ها