کد خبر : 1860988 | 03 دی 1401 ساعت 17:53 | 84.5K بازدید | 27 دیدگاه

گزارش:

چالش بعدی مسی: فتح سه‌گانه تاریخی با آرژانتین

لیونل مسی قصد دارد حداقل تا 2024 به بازی در سطح ملی ادامه دهد و به این ترتیب برای یک چالش جدید خیز برخواهد داشت.

چالش بعدی مسی: فتح سه‌گانه تاریخی با آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، از پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی قطر گفته می‌شد که این رقابت‌ها آخرین جام جهانی مسی خواهد بود و با قهرمانی آرژانتین در این رقابت‌ها، به نظر می‌رسید که پایان باشکوهی برای این ستاره رقم خورده است اما سرمربی آلبی سلسته اعلام کرد که مسی مایل است که در جام جهانی بعدی هم بازی کند و او هم از این تصمیم ستاره تیمش استقبال می‌کند.

1783830

اسکالونی به خبرنگاران گفت:«مسی می خواهد در جام جهانی بعدی حضور داشته باشد. اگر او بخواهد به بازی کردن ادامه دهد، شماره ۱۰ همیشه برای او آماده خواهد بود. کاری که مسی برای هم‌تیمی‌هایش می‌کند را من هرگز در زندگی‌ام ندیده‌ام.»

مسی حداقل تا سال 2024 به بازی برای آرژانتین ادامه خواهد داد و هرچند خودش گفته است که در جام جهانی 2026 حاضر نخواهد بود ولی هیچ احتمالی را نمی توان رد کرد.

1783825

مسی سال گذشته با آرژانتین فاتح کوپا آمه‌ریکا شد که اولین افتخار ملی او با آلبی سلسته بود. امسال او با آرژانتین فاتح جام جهانی شد و هدف بعدی او تکرار قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا خواهد بود. اگر این اتفاق رخ بدهد، آرژانتین اولین تیم آمریکای جنوبی خواهد بود که به شکل متوالی فاتح دو کوپا آمه‌ریکا و نیز جام جهانی شده است و این سه‌گانه برای او تاریخی خواهد شد.

در اروپا اسپانیا توانست فاتح یورو 2008 و 2012 و نیز جام جهانی 2010 شود ولی در آمریکای جنوبی هیچ تیمی چنین سه‌گانه ای را کسب نکرده است.

دیدگاه‌ها