کد خبر : 1860990 | 03 دی 1401 ساعت 17:57 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی: با یک برد خوب برای نساجی جبران می کنیم

هافبک باتجربه نساجی مازندران مدعی است نمایش بد تیمش در هفته گذشته را در ادامه جبران خواهند کرد.

عبدی: با یک برد خوب برای نساجی جبران می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی برابر هوادار موفق شد در نهایت بازی را با تساوی خاتمه دهد. مهرداد عبدی هافبک باتجربه نساجی مدعی است که آنها قادر بودند به سه امتیاز این جدال نیز دست یابند.

هافبک نساجی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما گل زودهنگام خوردیم. خدا را شکر که گل تساوی را زدیم اما می توانستیم برنده باشیم.

وی در ادامه گفت: موقعیت خوبی داشتم که پورقاز خیلی خوب توپ را درآورد و بدشانس بودم. بعد از آن هم موقعیت را از دست دادیم. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم و برنده شویم.

عبدی درباره شرایط نساجی گفت: اوضاع تیم ما خوب است و بازی خوبی انجام می دهیم. بازی قبلی هم سالی یک بار برای هر تیمی پیش می آید که یک تیم بد باشد و در بازی قبلی هم کل تیم ما خوب نبودند و یک نفر مقصر نبود و بد باختیم. باید آن را جبران کنیم و قطعا با یک سه امتیاز خارج از خانه آن نتیجه را جبران خواهیم کرد.

وی درباره غیبت تماشاگران و تاثیر آن روی عملکرد تیم گفت: ما در جایگاهی نیستیم که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم. قطعا از حضور آنها استقبال می کنیم و خوشحال می شویم. در بازی قبلی تعداد کمی حاضر بودند. با این تعداد کم اما هیجانی نخواهد داشت و باید برای تیمی مثل ما که هوادار کم ندارد، اجازه حضور پرتعداد تماشاگر داده شود. امیدوارم هر چه زودتر حاضر شوند و با حضور آنها جذابیت بیشتر شود.

عبدی در پایان گفت: درباره داوری صحبت نکنیم بهتر است و کادرفنی بهتر می تواند در این خصوص بحث کند.

دیدگاه‌ها