کد خبر : 1860992 | 03 دی 1401 ساعت 18:03 | 1.7K بازدید | 1 دیدگاه

اسلامی: انگار محل خطاها روی تصمیم متفاوت است

مهاجم باتجربه نساجی با اشاره به تصمیمات متفاوت داور در اعلام خطاها مدعی است که خطاهایی که بیرون از محوطه رقم می‌خورد در داخل هجده قدم از سوی داور نادیده گرفته می‌شد.

اسلامی: انگار محل خطاها روی تصمیم متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی مهاجم نساجی درباره تساوی تیمش مقابل هوادار تهران گفت: بازی خوبی بود و خصوصا در نیمه دوم. بازی سختی برای هوادار بود. فکر کنم مساوی تیم حریف را خیلی خوشحال کرد و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

وی درباره اعتراض تندی که در این بازی به داور داشت گفت: من در آن صحنه برخوردی نداشتم. کمک داور اعلام خطا کرد. من واقعا شوکه شدم. شما ببینید همان شدت خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام می کنند اما داخل محوطه نه. خب چه تفاوتی دارد؟ اگر خطا است که باید داخل محوطه هم اتفاق افتاد اعلام شود. روی همان اعتراض هم کارت زرد الکی به من دادند.

اسلامی با اشاره به شرایط جوی گفت: خب شرایط جوی روی عملکرد تیم ها تاثیر گذاشته بود و خصوصا روی نیمه دوم و بعد از بارندگی.

وی درباره فرصتی که در این بازی از دست داده گفت: موقعیت در دقیقه 93 داشتیم اما انشاالله در بازی بعدی جبران کنیم. ما روند خوبی داریم و خیلی خوب بازی کردیم و امیدوارم در ادامه بهتر شویم و نتیجه هم کسب کنیم.

دیدگاه‌ها