کد خبر : 1861024 | 03 دی 1401 ساعت 20:45 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

گراهام پاتر:

زیاش صبور باشد، چلسی بازیکن خوب زیاد دارد!

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حکیم زیاش، ستاره مراکشی تیمش، باید صبور باشد و درخشش در جام جهانی به معنای راه‌یابی اتوماتیک به ترکیب ثابت چلسی نیست.

زیاش صبور باشد، چلسی بازیکن خوب زیاد دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر شگفتی‌ساز بزرگ تورنمنت بود و درحالیکه کسی انتظار نداشت موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی برسد. حکیم زیاش یکی از ستاره‌های اصلی مراکشی‌ها در قطر بود.

اما زیاش پیش از جام جهانی در باشگاهش چلسی به حاشیه رانده شده بود و کمتر در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار می‌گرفت. گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امروز در پاسخ به سوالی درباره اینکه بعد از درخشش در جام جهانی آیا ممکن است وضعیت او در باشگاه تغییر کند گفت ستاره مراکشی باید صبور باشد.

1784604

گراهام پاتر که تیمش سه روز دیگر باید در شروع نیم‌فصل دوم به مصاف بورنموث برود امشب در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شرایط جدید زیاش بعد از جام جهانی گفت او با ستاره‌های زیادی رقابت دارد و درخشش در جام جهانی به معنای قرار گرفتن اتوماتیک در ترکیب ثابت چلسی نیست.

1784605

سرمربی چلسی گفت:"ما کیفیت حکیم را می‌شناسیم و به عنوان فوتبالیست دوستش داریم. او بین خطوط بازی می‌کند و کیفیت فوق‌‌العاده‌ای دارد که در جام جهانی هم شاهدش بودیم.

در چلسی همیشه بازیکنان خوبی هستند که در ترکیب ثابت حضور ندارند و باید صبور باشند. من برای حکیم خیلی خوشحالم و در جریان جام جهانی با او در تماس بودم. خوشحالم که حکیم زمان کافی به دست آورد تا در تیم ملی کشورش بازی کند. برایش خوشحالم که به تیمش کمک کرد تا به نیمه‌نهایی برسند. او پسر خوبی است و بازیکنی باکیفیت".

دیدگاه‌ها