کد خبر : 1861030 | 03 دی 1401 ساعت 20:55 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

در ۱۸ سالگی تصور چنین چیزی را نمی کردم

انصاری: به این رکورد افتخار می کنم

بازیکن با تجربه فولاد از حس فوق العاده اش بابت انجام بازی شماره ۲۰۱ در لیگ برتر صحبت می کند.

انصاری: به این رکورد افتخار می کنم

به گزارش “ورزش سه”، دیدار فولاد و ذوب آهن با نتیجه یک یک به پایان رسید و تک گل فولادی ها را ساسان انصاری به ثمر رساند. وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما می دانستیم ذوب آهن تیم قابل احترامی است. سبک آن ها را کامل می دانستیم و کادرفنی کامل توضیح داده بود و وقتی که تیم حریف ۱۰ نفره شد کار ما سخت تر شد زیرا آن ها رو به دفاع آوردند و شما می دانید این روز ها در فوتبال وقتی تیمی ۱۰ نفره می شود به نوعی کار سخت تر می شود. بازی در اختیار ما بود و خیلی خوب کار کردیم متاسفانه بر خلاف روند بازی گل خوردیم ولی باز هم توانستیم به بازی خوبمان ادامه دهیم و گل بزنیم ولی بر خلاف روند خوبمان و موقعیت های زیادی که داشتیم نتوانستیم به سه امتیازی که شایسته‌اش بودیم برسیم. 
وی در مورد روندشان بعد از تعطیلات ادامه داد: روند ما بعد از تعطیلات خیلی خوب است.تیم مان به شرایطی که خودمان و هواداران ما انتظار دارند نزدیک می شود. در این بازی و بازی قبل کاملا مشهود بود که یک فولاد متفاوت را بعد از تعطیلات می بینید، فکر می‌کنم نویدبخش این است که روزهای بسیار خوبی برای فولاد در راه است.

وی ادامه داد روند ما بعد از تعطیلات خیلی خوب است تیم مان به شرایطی که خودمان و هواداران ما انتظار دارند و نزدیک می شود در این بازی و بازی قبل کاملا مشهود بود که یک فولاد متفاوت را بعد از تعطیلات می‌بینید فکر می‌کنم نویدبخش این است که روزهای بسیار خوبی برای فولاد در راه است.
مهاجم فولاد خوزستان در مورد شکستن رکورد ۲۰۱ بازی در لیگ برتر عنوان کرد: حس فوق العاده ای است. زمانی که در ۱۸ سالگی با لباس فولاد مقابل پاس همدان بازی کردم شاید تصور این را نمی کردم که روزی ۲۰۰ بازی برای فولاد در لیگ برتر انجام دهم. فکر می کنم این یک افتخار خیلی بزرگ برای من است. از مربیان و بازیکنانی که کنارشان بودم و از باشگاه بزرگ فولاد که برای آن به میدان رفتم و از هواداران که سال های سال لطف و محبت داشتند ممنونم و این باعث افتخار من است و خوشحال هستم. 
این بازیکن در مورد بازی های آسیایی و دیدار با الفیصلی نظرش را اینگونه بیان کرد: فکر می‌کنم تا آن موقع زمان داریم که به آن بازی فکر کنیم و تمام تمرکزمان در حال حاضر روی بازی های لیگ برتر و جام حذفی است.در مورد تیم های حوزه خلیج فارس هم باید بگویم فرقی نمی کند در کدام لیگ و کجای جدول باشند.بازیکنان بزرگ خارجی و با کیفیت بالا خریداری می کنند و این می تواند به کیفیتشان اضافه کند ولی کادرفنی ما و در راسش آقا جواد تجربه لازم را دارند و حساب ویژه ای روی بازیهای آسیایی کرده‌ایم و قطعاً با مجموعه ای که داریم خیلی امیدوار هستیم و به وقتش به الفیصلی  فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها