کد خبر : 1861031 | 03 دی 1401 ساعت 20:57 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

درد تیمم را فریاد نمی‌زنم

ربیعی: ۲،۳ ماه بسیار سخت را سپری می‌کنیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید اگر بودجه لازم را داشته باشند در نیم فصل مهاجم جذب می‌کنند.

ربیعی: ۲،۳ ماه بسیار سخت را سپری می‌کنیم

به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ملوان گفت: به ملوان و کادرفنی این تیم و همچنین به تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. بازی مهیج و خوبی بود و بخش عمده‌ای از بازی را در زمین حریف بازی کردیم. از ملوان شناخت داشتیم و می‌دانستیم در چند بازی اخیر در کار دفاعی خوب عمل کرد. امروز هم خوب بودند و دروازه‌بان‌شان هم چندین توپ از ما گرفت. تیم حریف با ایجاد بلوک‌های دفاعی راه‌های حمله را بست و فرصت‌های ما هم تبدیل به گل نشد. حق‌مان بود یک گل بزنیم اما بازیکنان‌مان در زدن ضربات آخر استرس داشتند.

او در ادامه گفت: ملوان در نیمه اول دو فرصت گل داشت و این طبیعت بازی است. ۷۰ درصد بازی امروز روی تیم حریف فشار آوردیم و این کار سنگین است. از نظر تاکتیکی این کار سخت است. در نیمه اول به حریف فرصت دادیم و موقعیت ایجاد کردند اما در نیمه دوم فرصتی به حریف ندادیم. ملوان در هفته‌های گذشته هم توانسته بود نتیجه بگیرد.

سرمربی مس رفسنجان درباره حواشی اخیر تیمش گفت: اینجا جا دارد از مدیریت قبلی تشکر کنم. ۴ سال در کنارشان کار کردم و شرایط مشخص و گویاست. این یک مسیر خاص و مشخص است. در این مدت هم که آقای پورمحمدی آمده‌ است، به چشم خودم می‌بینم که او تلاش و کوشش خود را انجام می‌دهد. در نهایت هر چیزی که اتفاق بیفتد برای مردم رفسنجان است. این تیم روزی در لیگ یک بود و امروز آنقدر بالا آمده است که ناراحت هستیم چرا مقابل ملوان نتوانستیم بازی را ببریم با این‌که سوار بازی بودیم. بعدها متوجه می‌شویم که رتبه هشتم برای یک تیم تازه وارد به لیگ برتر چقدر ارزشمند است.

1700383

ربیعی ادامه داد: رسانه‌ها هم باتجربه‌تر برخورد می‌کنند. ملوان هم مثل سال اول ما با دل و جان بازی می‌کند و با تک امتیازها پیش می‌رود تا به نتیجه دلخواه برسد. درباره استعفا هم قبلا مختصر توضیح دادم و اکنون سعی می‌کنم به این حرف‌ها نپردازم و حرفه‌ای باشم. ۴ سال است اینجا هستم و گلایه نکردم اما ۲،۳ ماه بسیار سخت را سپری می‌کنیم. قبلا هم گفتم دردهایمان را فریاد نمی‌زنیم.

ربیعی با بیان این‌که خط جلوی زمین مس تلفیقی از نیروهای جوان و باتجربه است، گفت: میانگین گل زده ما خوب نیست اما در همین بازی و بازی با گل گهر، نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم را ببینید که بهترین بازیکنان دروازه‌بانان شدند. به هر حال روزهای خوب دروازه‌بان‌های حریف هم بوده است. البته هنوز هم ایراد داریم و در تمام کردن باید بیشتر کار کنیم تا به پنجره نقل و انتقالاتی برسیم. اگر در پنجره نقل و انتقلاتی به این نتیجه رسیدیم که باید در خط حمله تقویت شویم، باید به سراغ باشگاه برویم. اگر بودجه باشد به دنبال خرید بازیکن می‌رویم.

دیدگاه‌ها