کد خبر : 1861033 | 03 دی 1401 ساعت 21:01 | 26.2K بازدید | 8 دیدگاه

یک سوم گل‌ها از کانال رامین عبور کرده است

رد پای شگفت‌انگیز رضاییان در گل‌های سپاهان(عکس)

ستاره خط دفاعی سپاهان یک عملکرد مثبت دیگر از خودش در لیگ برتر بر جا گذاشت.

رد پای شگفت‌انگیز رضاییان در گل‌های سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه" گلزنی در جام جهانی برای هر بازیکن ایرانی ممکن است به اشباع از درخشش در فوتبال داخلی ختم شود اما رامین رضاییان کماکان با انگیزه‌ای مثال‌زدنی در حال تاثیرگذاری در گل‌های سپاهان است.

مدافع راست تیم ملی در جام جهانی که با گل تماشایی مقابل ولز، لذت پیروزی برابر این حریف اروپایی را دوچندان کرد، در بازگشت به لیگ ایران در بازی برابر ملوان هم عملکرد خوبی داشت و یک پاس منجربه گل هم به شهریار مغانلو داد اما پرچم کمک داور خوشحالی مغانلو و رامین را نافرجام گذاشت.

با این حال رضاییان در بازی امروز برابر نفت مسجدسلیمان هم گل کاشت و بار دیگر با ارسال‌های ویرانگرش زمینه‌ساز گلزنی هم‌تیمی‌ها شد.

رضاییان که پاس ماقبل گل (پری‌اسیست) اول سپاهان را هم با ارسال خودش داده بود، درحالی که تیمش برای ثبت گل دوم لحظه‌شماری می‌کرد، با یک ارسال فوق‌العاده به دهانه دروازه محمد دانشگر را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ستاره بوشهری سپاهان نخستین گل خودش با لباس طلایی را روی پاس زیبای این ستاره خط دفاعی تیم ملی به ثمر رسانده باشد.

رامین که در بازی‌های این فصل سپاهان تا هفته سیزدهم سه گل به ثمر رسانده بود، با این پاس گل در جدول برترین پاسورهای لیگ هم سه تایی شد تا در مجموع با تاثیرگذاری روی شش گل، نقشی فراتر از انتظارات برای تیمش ایفا کرده و در سی درصد گل‌های تیمش سهیم باشد.

1784619

دیدگاه‌ها