کد خبر : 1861048 | 03 دی 1401 ساعت 04:10 | 344 بازدید | 0 دیدگاه

بغض سرمربی سابق شیرهای اطلس شکست

وحید دلگیر از مراکشی‌ها: غرورم را زیر پا گذاشتند!

سرمربی سابق تیم ملی مراکش اعلام کرد که تصمیم فدراسیون فوتبال مراکش پیش از جام جهانی، به غرور او لطمه زده است.

وحید دلگیر از مراکشی‌ها: غرورم را زیر پا گذاشتند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فرانسوی-بوسنیایی هنوز نمی تواند جدایی خود را در تابستان 2022 از سمت مربیگری مراکش هضم کند. سکوت او یک هفته بعد از پایان جام جهانی و حماسه شیرهای اطلس در قطر شکست. او با ابراز ناراحتی از محروم شدنش از حضور در جام جهانی و ایفای نقش در موفقیت بزرگ مراکش گفت: آنها غرورم را زیر پا گذاشتند! 
هلیلهوژیچ افزود: نه می توانم این اتفاق را فراموش کنم و نه می توانم آنها را ببخشم چرا که این اتفاق در دوران پایانی مربیگری من رخ داد و حالا من باید از مربگیری خداحافظی کنم. 

1784642

تیم ملی مراکش به رهبری ولید رکراکی فرانسوی-مراکشی به عنوان اولین تیم افریقایی تاریخ جام جهانی با شکست دادن اسپانیا و پرتغال به مرحله نیمه نهایی راه یافت. این تیم بعد از باخت مقابل کرواسی در رده بندی، جام جهانی قطر را با رتبه چهارم به پایان رساند.  

به عقیده هلیلهوژیچ ادای احترام رکراکی بعد از این موفقیت هم نمی تواند تلخی اتفاقی که برای او رخ داده را کم کند.او به خاطر پافشاری روی تصمیمی کنار گذاشته شد که به عنوان سرمربی حق خود می دانست.
سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن بعد از تداوم اختلافاتش با حکیم زیاش، ستاره تیم ملی مراکش که به کنار گذاشته شدن او از تیم ملی منجر شده بود، مجبور شد در ماه اوت پست خود را در تیم ملی مراکش تحویل دهد. این در حالی بود که فدراسیون فوتبال مراکش از این جدایی به عنوان یک جدایی دوستانه یاد کرده بود.

1784644

دیدگاه‌ها