کد خبر : 1861050 | 03 دی 1401 ساعت 22:52 | 105.9K بازدید | 13 دیدگاه

وخامت بیشتر شرایط پله

دختر پله عکس تکان‌دهنده‌ای از بیمارستان منتشر کرد

کلی ناسیمنتو نوشت: ما هنوز اینجا هستیم و می جنگیم و ایمان داریم.

دختر پله عکس تکان‌دهنده‌ای از بیمارستان منتشر کرد

به گزارش "ورزش سه"، پله، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، از روز 29 نوامبر در بیمارستان آلبرت انیشتین شهر سائوپائولو بستری است. او در زمان برگزاری جام جهانی رقابتها را از این بیمارستان دنبال می‌کرد و از طریق شبکه‌های اجتماعی به آنچه در استادیوم‌های قطر می‌گذشت واکنش نشان می‌داد.

رسانه‌های برزیلی امروز خبر دادند خانواده پله برای اینکه سلطان فوتبال در زمان کریسمس تنها نباشد به سائوپائولو آمده‌اند. ادینیو، پسر پله و خواهرانش از محل سکونت‌شان به برزیل پرواز کرده و امشب در محل بیمارستان حضور دارند.

رسانه‌های برزیلی می‌گویند پله شخصا می‌خواسته برای برگزاری جشن کریسمس از بیمارستان مرخص شده و به خانه برگردد تا این جشن را در کنار خانواده‌اش در خانه برگزار کند و نه روی تخت بیمارستان. اما به دلیل وخامت اخیر شرایط سلامت او پزشکان اجازه ترخیص را صادر نکردند.

این در حالی است که تا هفته گذشته برنامه این بود که سلطان فوتبال امشب یعنی شب کریسمس مرخص شده و به خانه برگردد. ولی معاینات بالینی که در دو روز گذشته روی پله انجام شد پزشکان را به این نتیجه رساند که او فعلا باید تحت مراقبت دائمی پزشکان باشد.

پله در روزهای جام جهانی شاداب‌تر شده بود
روزنامه برزیلی استادائو در خبری اختصاصی نوشت که وضعیت پله دیروز رو به وخامت گذاشته و حالت تهوع و سرگیجه باعث شده ترخیص او لغو شود. این در حالی است که پله بخش اعظم جام جهانی را در حالی از بیمارستان دنبال کرد که شرایط بدنی‌اش بهبود قابل توجهی کرده بود. استادائو می‌گوید کادر درمان بیمارستان آلبرت انیشتین می‌گویند از نزدیک شاهد خوشحالی شدید پله بعد از گلزنی‌های نیمار یا پیروزی‌های تیم ملی برزیل بوده‌اند. سلطان فوتبال برزیل از درخشش مسی و بالای سر بردن جام قهرمانی توسط او هم بسیار خوشحال شده است.

1784646

پله که مدتها بود به دلیل ضعیف‌تر شدن و همچنین اپیدمی کرونا خانه‌نشین بود می‌خواست امسال کریسمس کل خانواده‌اش را در خانه خود جمع کرده و در کنارشان جشن بگیرد. او حالا از روی تخت بیمارستان پیامی در شبکه‌های اجتماعی خطاب به همه برزیلی‌ها منتشر کرده و نوشت:" کریسمس مبارک". پله پیام دیگری هم منتشر کرده و برای همه سلامتی و بهروزی از خدا خواسته است.

کلی، دختر پله، روز جمعه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که او را در آغوش پدرش در اتاق این بیمارستان نشان می‌داد. او به میلیونها هوادار سلطان اطلاع داد که به همراه دیگر اعضای خانواده در کنار پله حضور دارد و از همه خواست برای سلامت پدرش دعا کنند.

1784647
1784648

اما در جدیدترین گزارش کلینیکی بیمارستان شرایط پله خوب تفسیر نشده است. در این گزارش چنین آمده:" ادسون آرانتس دوناسیمنتو علائمی از گسترش سرطان نشان می‌دهد و به دلیل از کار افتادگی عملکرد قلب و کلیه نیاز به رسیدگی ویژه دارد". این گزارش توسط چند پزشک متخصص بیمارستان از جمله فابیو نصری، متخصص سرطان‌شناس امضا شده است. تشخیص ابتلای اسطوره فوتبال به سرطان روده بزرگ در سال 2021 اتفاق افتاد و پله از آن زمان تحت مداوا قرار دارد.

دیدگاه‌ها