کد خبر : 1861054 | 03 دی 1401 ساعت 23:51 | 55.1K بازدید | 15 دیدگاه

دی‌ماریا جام جهانی را جاودانه کرد: حالا وقتش است!

جشن و شادی آنخل دی‌ماریا به مناسبت فتح جام جهانی همچنان ادامه دارد. او امروز تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد جام طلایی را خالکوبی کرده است.

دی‌ماریا جام جهانی را جاودانه کرد: حالا وقتش است!

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا در روز فینال جام جهانی قطر از آغاز مسابقه برای آلبی‌سلسته به میدان رفت. او شب پراحساسی را پشت سر گذاشت و دقایق زیادی از شدت احساسات در حال گریه کردن دیده می‌شد. آن شب در نهایت با شادی زایدالوصف آنخل به پایان رسید و او و یارانش جام طلایی را بالای سر بردند.

مسی در مسابقه فینال عملکرد عالی‌ای داشت. او بعد از یک حرکت تیمی تماشایی از آلبی‌سلسته دروازه فرانسه را باز کرد و یک بار هم از فرانسوی‌ها پنالتی گرفت؛ پنالتی‌ای که توسط لیونل مسی به گل تبدیل شد.

دی‌ماریا که همچنان در کشورش به سر می‌برد امروز با انتشار تصویری نشان داد جام جهانی را در ابعاد بزرگ روی پایش خالکوبی کرده است.

1784658

در بالای جام طلایی‌رنگ که آرژانتینی‌ها برای اولین بار از سال ۱۹86 تصاحب کرده‌اند علامت سه ستاره به چشم می‌خورد که نشان دهنده سه بار قهرمانی این کشور در جامهای جهانی است. در پس‌زمینه هم طرحی از استادیوم لوسیل به چشم می‌خورد؛ همان مکانی که دی‌ماریا و مسی و دیگر یاران‌شان موفق به فتح این جام شدند. تصویر خورشید معروف آرژانتین که در پرچم این کشور حضور دارد هم دیگر طرح موجود در این خالکوبی است.

دی‌ماریا بعد از انتشار این تصویر در اینستاگرام خود نوشت:" روی پوستم حک شد تا جاودانه شود. خیلی ممنونم دوست من. وقتی کوپا آمه‌ریکا را بردیم به من گفتی آن پایت بماند برای جام جهانی. حالا وقتش رسیده است. بزن بریم آرژانتین".

1784659

نیکلاس اوتامندی، هم‌تیمی دی‌ماریا در تیم ملی آرژانتین، از اولین کسانی بود که به این پست او واکنش نشان داد و نوشت:" عجب دیوانگی زیبایی".

دیدگاه‌ها