کد خبر : 1861079 | 04 دی 1401 ساعت 10:07 | 67.9K بازدید | 23 دیدگاه

کلوپ: تنها سلفی عمرم را با مسی گرفتم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

کلوپ: تنها سلفی عمرم را با مسی گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال که در سال‌های اخیر همیشه ادامه داشت و صحبت‌های بسیاری درباره آن مطرح شده بود از نظر بسیاری به پایان رسیده است.
قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با درخشش لیونل مسی مهر تاییدی بر ادعای فوتبال‌دوستانی بود که این بازیکن را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانستند و حالا او را بالاتر از هر بازیکن دیگری می‌دانند.
حالا ویدئوی قدیمی از کلوپ منتشر شده که در سال 2020 و پیش از قهرمانی مسی در جام جهانی نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

او در این ویدئو می‌گوید:« من یک سلفی روی گوشی هوشمندم دارم و آن عکس با مسی است. کریستیانو رونالدو هم در همان اتفاق حضور داشت. از نظر من مسی بهترین است اما باید بگویم که نمی‌توانم بیشتر از این رونالدو را هم تحسین کنم.»

1784708

این سرمربی لیورپول در توضیح این انتخابش اظهار داشت:« ما برابر هر دو بازیکن بازی کردیم و دفاع کردن مقابل هر دوی آنها واقعا برای ما غیرممکن است. اگر قرار باشد بازیکنی فوق العاده را تصویر کنید با قد رونالدو است، او می‌تواند بپرد، بدود یا سریع باشد. او واقعا حرفه‌ای هم هست اما از سوی دیگر کوچک بودن هیکل مسی همه چیز را ساده می‌کند. او در زمین بیشتر بازیکن تیمی است اما رونالدو هم واقعا باورنکردنی است.»

کلوپ با تمجید از این دو بازیکن اضافه کرد:« این واقعا دشوار است اما ویژگی‌های مشترک این دو نفر این است که هر دو کاری کرده‌اند که نام‌شان تا سال‌ها در دنیای فوتبال ماندگار خواهد بود. بازیکنان جوان‌تری هم هستند که پتانسیل مشابهی دارند اما حفظ این روند در طولانی‌ مدت باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها