کد خبر : 1861117 | 04 دی 1401 ساعت 12:13 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

تثبیت جایگاه در ترکیب، برنامه این استقلالی در آبادان

سعید مهری در حساس ترین بازی استقلال در دور رفت به ترکیب تیم برگشت. به این بهانه که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود تیمش در دربی تهاجمی تر بازی کند.

تثبیت جایگاه در ترکیب، برنامه این استقلالی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی بعد از گل دوم استقلال سعید مهری تعویض شد تا استقلال نتیجه را حفظ کند، در حالی که خیلی ها بر این عقیده بودند اگر آبی ها به بازی تهاجمی خود ادامه می دادند، بهتر بود چون می توانستند گل سوم را هم به ثمر برسانند و در نهایت خیال خود را از بابت کسب سه امتیاز راحت کنند، اما استقلال بعد از گل دوم سعی در دفاع و حفظ نتیجه داشت و تنها در انتقال ها به دنبال رسیدن به گل بود و همین موجب شد تا پرسپولیس در ثانیه های پایانی بازی روی ضربه ایستگاهی و اشتباه سید حسین حسینی در خروج از دروازه به گل دوم برسد و در نهایت بازی به تساوی کشیده شود.

1757483

با توجه به رضایت ریکاردو ساپینتو از عملکرد سعید مهری در بازی دربی به نظر می رسد، این بازیکن امروز هم در آبادان در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود و بازی در کنار مهدی مهدی پور را تجربه کند. همانند دربی یک گام جلوتر از روزبه چشمی. از آنجایی که استقلال در مصاف دربی دو امتیاز حساس را از دست داد در بازی امروز به دنبال کسب سه امتیاز است تا در کورس قهرمانی باقی بماند. سعید مهری در بازی امروز وظیفه اش سخت تر از دربی است. با توجه به خصوصیت تدافعی روزبه چشمی و مهدی مهدی پور او وظیفه دارد جلو بکشد و پاس های حساس منجر به ایجاد موقعیت به هم تیمی هایش بدهد و یا با شوت از راه دور دروازه تیم صنعت نفت را تهدید کند. حالا برنامه سعید مهری در آبادان تثبیت جایگاهش در ترکیب استقلال است. جایگاهی که برای رسیدن به آن سختی های زیادی کشید و نمی خواهد به این راحتی از دست بدهد.

دیدگاه‌ها