کد خبر : 1861162 | 04 دی 1401 ساعت 18:03 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان 2 – خوشه طلایی ساوه صفر

لیگ یک / خداحافظی آبی های اهواز با تساوی

استقلال خوزستان، رکورددار تساوی ها در لیگ یک به همراه خیبر خرم آباد مصاف با خوشه طلایی ساوه را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با تساوی های پی در پی خداحافظی کند.

لیگ یک / خداحافظی آبی های اهواز با تساوی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیروس پورموسوی بازی را در برابر خوشه طلایی تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 35 به خواسته خود رسیدند. ضربه ابوالفضل اعلایی در این دقیقه دروازه تیم خوشه طلایی را باز کرد. پیش از سوت پایان نیمه نخست استقلال خوزستان می توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسد اما ضربه علی وزیری پناه تبدیل به گل نشد تا در نهایت نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان برساند.

شروع نیمه دوم هم با بازی تهاجمی استقلال خوزستان همراه بود و این بار تیم میزبان زودتر به گل رسید. در دقیقه 8 نیمه دوم ایمان رازانی استقلال خوزستان را به گل رساند و نتیجه بازی دو بر صفر به سود استقلال خوزستان شد. در ادامه تیم خوشه طلایی برای جبران گل های خورده بیشتر پیشروی کرد اما با اداره بازی از سوی بازیکنان استقلال خوزستان، بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان پایان یافت.

شاگردان سیروس پورموسوی با این نمایش نشان دادند، تساوی های پی در پی در لیگ یک تنها به دلیل بدشانسی بوده و موقعیت طلبی شان در این بازی بدین معنی بود که تمرینات خوبی برای برطرف کردن نقطه ضعفشان داشته اند. با این روند استقلال خوزستان می تواند در هفته های بعدی تبدیل به مدعی شود.

دیدگاه‌ها