کد خبر : 1861182 | 04 دی 1401 ساعت 17:58 | 2.7K بازدید | 11 دیدگاه

تراکتور برنامه تاکتیکی ما را خراب کرد

حسین‌خانی: یادم نمی‌آید وقت‌کشی کرده باشیم

سرمربی مس کرمان می‌گوید با توجه به تاکتیک و پرس تراکتور، تاکتیک تیمش را عوض کرده است.

حسین‌خانی: یادم نمی‌آید وقت‌کشی کرده باشیم

به گزارش “ورزش سه” فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور گفت: بازی خوبی بود. می‌دانستیم با یک تیم خیلی خوب و مربی بابرنامه بازی داریم. نقاط ضعف و قوت تراکتور را می‌دانستیم و از این مطلع بودیم که از چه نقاطی به دنبال ضربه زدن به ما هستند. ما یک روز خوب دفاعی پشت سر گذاشتیم. در مباحث تهاجمی هم بد عمل نکردیم و می‌توانستیم از ضدحملاتمان استفاده کنیم. فکر می‌کنم نتیجه با توجه به شکل بازی عادلانه بود.

او در ادامه گفت: هر دو تیم به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند و به همین دلیل بازی در میانه زمین گره خورده بود. ما به دنبال استفاده از پشت مدافعان تراکتور بودیم اما در ضربات آخر موفق نبودیم. در کل به دلیل آنالیز دو تیم از یکدیگر، موقعیت زیادی در بازی ایجاد نشد.

وی درباره اینکه برخی از بازیکنانش روی زمین می‌افتادند و وقت‌کشی می‌کردند، گفت: من چیزی در این خصوص یادم نمی‌آید و فکر نمی‌کنم که بازیکنانم روی زمین افتاده باشند.

1784874


حسین‌خانی درباره دیدار هفته چهاردهم مقابل ملوان گفت: باتوجه به آخرین بازی خانگی‌مان در نیم فصل اول به دنبال کسب امتیازات کامل هستیم. این بازی برای ما تمام شد و باید به دنبال ریکاوری ذهنی و بدنی برای دیدار آینده باشیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا بین خط هافبک و دفاع تیمش فاصله بود، گفت: باتوجه به پرس از جلوی تیم تراکتور، ما مجبور بودیم بازی‌سازی از عقب را از دستور کار خارج کنیم و به دنبال استفاده از توپ سوم باشیم.

سرمربی مس کرمان درباره تغییر تصمیم مسئولان برگزاری بازی در حضور تماشاگران که در نهایت منجر به برگزاری دیدار تراکتور و مس، بدون حضور تماشاگران شد، گفت: من فکر نمی‌کنم در این مسئله استان کرمان نقشی نداشته و همه چیز به مسئولان شهر تبریز ربط داشته است. ما از برگزاری بازی‌ها چه خانگی و چه خارج از خانه با حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم چرا که به جذاب‌تر شدن بازی‌ها کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها