کد خبر : 1861187 | 04 دی 1401 ساعت 18:16 | 12.2K بازدید | 16 دیدگاه

نیمه اول موقعیت ساختیم و باید گل میزدیم؛

سرمربی تراکتور هدف گذاشت: چهار تیم اول!

سرمربی تراکتور معتقد است این تیم در تقابل با مس کرمان عملکرد خوبی داشته و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی هم خلق کرده است.

سرمربی تراکتور هدف گذاشت: چهار تیم اول!

به گزارش ورزش سه، پاکو خمس پس از تساوی تراکتور برابر مس کرمان در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت‌وگویی با خبرنگاران انجام داد. او در ابتدا در پاسخ به خبرنگاری که معتقد بود تراکتور در حد انتظار ظاهر نشد، عنوان کرد: با شما موافق نیستم چون در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم و مالکیت توپ با ما بود و توپ را خوب به گردش درآوردیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه ایجاد کردیم و نتوانستیم استفاده کنیم اما در نیمه دوم حضور کمرنگی در محوطه جریمه حریف داشتیم و نتوانستم آنطور که می‌خواستیم، موقعیت خلق کنیم. اما در فاز دفاعی خیلی خوب حریف را پرس می‌کردیم و تقریبا هیچ موقعیتی به آنها ندادیم.

او سپس در واکنش به این سوال که با توجه ضعف تراکتور در خط حمله و موقعیت‌سازی، آیا قصد تقویت تراکتور در نیم فصل را دارد، گفت: اگه دقت کرده باشید در نیمه اول موقعیت گل داشتیم، پس می‌توانیم موقعیت خلق کنیم. اگر در نیمه دوم موقعیت زیادی خلق نکردیم، به این دلیل نیست که نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. مسائل مربوط به جذب بازیکن هم داخلی است و هر زمانی که با بازیکنی به صورت قطعی قرارداد ببندیم، به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم و می‌توانید مطلع شوید که چه بازیکنی وارد تیم می‌شود.

خمس درباره اینکه چه جایگاهی را برای تراکتور در جدول در نظر دارد گفت: تلاش ما این است که تیم را در بالاترین رتبه‌ ممکن قرار بدهیم و سعی می‌کنیم بالاتر از رده پنجم جدول باشیم و برای همین هم آمدیم.

سرمربی تراکتور در ارزیابی از لیگ ایران بیان کرد: برای ارزیابی در این مورد بسیار زود است. بازی‌های کمی دیده‌ام و باید چند بازی دیگر ببینم تا بتوانم درباره سطح لیگ ایران نظر بدهم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که سطح تیم‌ها به هم نزدیک است و تیمی هم که امروز با ما بازی کرد، خیلی خوب دفاع کرد و بازی خودش را انجام داد و توانست مساوی بگیرد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او در پایان در خصوص غیبت هواداران تراکتور در استادیوم گفت: من خیلی دوست دارم که با تماشاگر بازی کنیم اما این چیزی نیست که به ما بستگی داشته باشد. طرفداران تراکتور، بهترین طرفداران ایران هستند و آرزویم است که در استادیوم باشند و بتوانند به ما کمک کنند ولی این دست ما نیست و ما مجبوریم تصمیمی را که گرفته می‌شود، بپذیریم و کاری از دست ما برنمی‌آید.

1784884

دیدگاه‌ها