کد خبر : 1861213 | 04 دی 1401 ساعت 19:38 | 21K بازدید | 12 دیدگاه

کریم آذر در اولین بازی امیدوارکننده بود

شروع چهره جدید تراکتور بدون درام خاص

نیروی جدیدی که خمس به خط حمله تراکتور اضافه کرد، در دقایق پایانی امیدوار کننده ظاهر شد اما در تغییر نتیجه موفق نبود.

شروع چهره جدید تراکتور بدون درام خاص

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور دو امتیاز حساسی را در خانه از دست داد. این تیم امروز میزبان مس کرمان بود و در حالی که هر سه امتیاز را می خواست، هر چه زد به در بسته خورد تا با یک امتیاز از زمین خارج شود. خمس در دقایق پایانی یک تغییر جالب در تیمش ایجاد کرد تا چهره ای جدید را به هواداران معرفی کند. 

او سعید کریم آذر را در دقیقه 81 به جای سجاد دانایی وارد زمین کرد تا هم تیم حریف و دفاعی که خوب جلوی حملات تراکتور ایستاده بود را غافلگیر کند و هم با استفاده از انگیزه بالای بازیکن جوان خود، گل برتری را در دقایق پایانی به ثمر برساند. کریم آذر در اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان تراکتور حدود ده دقیقه فرصت برای خودنمایی داشت. 

انتخاب خمس از تیم پایه‌های تراکتور در فرصت کمی که داشت، امیدوارکننده ظاهر شد و یک موقعیت هم برای گلزنی داشت که آن را از دست داد. او در گلزنی اما ناکام بود تا درام ایده‌آلی که فوتبالیست آرزویش را دارد برای او محقق نشود؛ گلزنی در اولین بازی رسمی. 

کریم آذر که طی سال های اخیر حضور در تیم های ملی پایه را نیز تجربه کرده حالا با حضور در تیم بزرگسالان تراکتور ،این شانس را دارد که بتواند در عرصه های بالاتری پیشرفت خود را ادامه دهد. اعتماد به این بازیکن جوان انگیزه ای هم برای هم تیمی های جوان کریم آذر است که بتوانند آنها هم با جلب نظر سرمربی، به تیم بزرگسالان راه یابند.

دیدگاه‌ها