کد خبر : 1861215 | 04 دی 1401 ساعت 19:59 | 48.8K بازدید | 14 دیدگاه

اندی کول:

نونیز شبیه من نیست، به اسمم بی‌احترامی نکنید!

اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره مقایسه او با داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول واکنشی تند نشان داد و خبرساز شد.

نونیز شبیه من نیست، به اسمم بی‌احترامی نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، بعد از حضوری ناموفق در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش این هفته در دیدار لیورپول و منچسترسیتی در جام اتحادیه هم چندین فرصت گلزنی را از دست داد تا با انتقادهای زیادی مواجه شود.

اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، در ماه‌های گذشته بارها با نونیز مقایسه شده است. در بیشتر این مقایسه‌ها سبک بازی ستاره‌ اروگوئه‌ای و اندی کول مورد توجه بوده است.

1762888

اما اندی کول امروز واکنشی عجیب و تند به این مقایسه‌ها نشان داد و از کسانی که نونیز را با او مقایسه می‌کنند خواست "به اسم او بیشتر احترام بگذارند".

اندی کول با انتشار یک رشته توییت در این باره نوشت:" کول ... نونیز ... نمی‌دانم این مزخرفات از کجا می‌آید. ولی الان در کریسمس هستیم که وقت جشن است. من در کمال خوشحالی و موفقیت بازنشسته شدم درحالیکه پنج قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی جام اتحادیه، یک قهرمانی چمپیونزلیگ، یک کفش طلا و یک جایزه بهترین بازیکن جوان فصل داشتم. من در لیگ برتر 187 گل زده بودم که فقط یکی از آنها پنالتی بود".

1784945

کاربری که توییت اصلی را نوشته بود و نونیز را با کول مقایسه کرده بود در پاسخ او نوشت که هدفش تشویق مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول بوده و نه انتقاد از اندی کول. مهاجم سابق یونایتد در پاسخ او نوشت:" ببخشید ولی مردم باید به اسم من بی‌احترامی نکنند. من آدم آرامی هستم که سرش به زندگی‌اش گرم است و مردم فکر می‌کنند می‌توانند به من بی‌‌احترامی کنند. به آمار نگاه کنید و بعد با دیگران مقایسه‌ام کنید".

دیدگاه‌ها