کد خبر : 1861218 | 04 دی 1401 ساعت 20:20 | 10.3K بازدید | 6 دیدگاه

اریکسن: یونایتد باید به 5 سال بدون جام پایان بدهد

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است شاهد پایان دوران بی‌جامی شیاطین سرخ باشد و با پیراهن این تیم جامهای قهرمانی به دست بیاورد.

اریکسن: یونایتد باید به 5 سال بدون جام پایان بدهد

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن که بعد از حضور در جام جهانی قطر با تیم ملی کشورش دانمارک حالا به شهر منچستر بازگشته تا در تمرینات باشگاهش منچستریونایتد شرکت کند بعد از پیروزی 2-0 یونایتد مقابل برنلی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه در یک مصاحبه به ستایش از شیاطین سرخ پرداخت.

اریکسن می‌گوید یونایتد باید هر چه سریعتر به انتظار طولانی‌مدت خود برای فتح جام‌های قهرمانی پایان دهد. شیاطین سرخ آخرین بار در سال 2017 قهرمانی را تجربه کردند. آنها در آن سال با هدایت ژوزه مورینیو در لیگ کاپ و لیگ اروپا به قهرمانی رسیدند. ولی یونایتدها پنج سال است که دیگر جامی به دست نیاورده‌اند.

1762906

ستاره دانمارکی یونایتد در گفتگو با تاک‌اسپورت گفت:" از آخرین باری که ما به جام رسیدیم چند سالی می‌گذرد. از جایگاهی که این باشگاه داشت تا شرایط فعلی فاصله زیادی هست. هدف ما این است که در تک‌تک رقابتها تمرکز بالا داشته باشیم و ببینیم در نهایت چقدر موفق خواهیم شد.

ما یک رقابت خاص را مشخص نمی‌کنیم تا بگوییم حتما باید در این لیگ یا در این جام قهرمان بشویم. همه بازیکنان یونایتد می‌خواهند هر چه زودتر به یک قهرمانی برسیم ولی قبل از آن باید ثابت کنیم که شایستگی‌اش را داریم. همینطور که در بازی مقابل برنلی دیدید حتی جام اتحادیه هم برای ما مهم است".

اریکسن که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد راهی یونایتد شد در این تیم بسیار موفق بوده است. این ملی‌پوش دانمارکی زیر نظر اریک تن‌هاخ احیا شده است و در سیستم مد نظر او در پستی نزدیک‌تر به خط دفاعی بازی می‌کند.

1784950

دیدگاه‌ها