کد خبر : 1861232 | 04 دی 1401 ساعت 20:59 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

تکرار تاریخ برای این بازیکن بعد از 5 سال(عکس)

مدافع پیکانی‌ها بعد از 5 سال بار دیگر مقابل پرسپولیس در آزادی نمایش بی‌نظیری داشت.

تکرار تاریخ برای این بازیکن بعد از 5 سال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر شبانی مدافع 24 ساله تیم فوتبال پیکان یکی از نفراتی بود که امروز در مصاف با پرسپولیس نمایشی کم نقص را ارائه کرد و شاید اگر کمی خوش‌شانس بود برای تیمش در مسابقه امروز گلزنی هم می‌کرد.

بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای شبانی یادآور خاطره خوشی است. 5 سال پیش و در لیگ هجدهم شبانی در حالی که در آستانه 19 سالگی بود، یکی از بازیکنان جوان پارس جنوبی جم محسوب می‌شد.

او در هفته پانزدهم لیگ هجدهم در شرایطی که از روی نیمکت ذخیره‌های پارس بازی را دنبال می‌کرد، وقتی محسن بنگر مدافع باتجربه زردپوشان مقابل پرسپولیس چند اشتباه تاثیرگذار داشت و باعث شد بازی 3 بر صفر به سود سرخ‌پوشان شود، از سوی مهدی تارتار سرمربی وقت پارس جنوبی به زمین فراخوانده شد.

شبانی در آن مسابقه برای اولین بار در لیگ برتر به زمین رفت و توانست نمایش خوبی هم داشته باشد. حالا این مدافع در حالی که بسیار باتجربه تر از آن روزها شده زیر نظر مجتبی حسینی یکی از ارکان تاثیرگذار پیکان محسوب می‌شود. او امروز مقابل پرسپولیس هم در قلب دفاع سه نفره خودروسازان نمایش خوبی داشت و اگر خوش شانس بود شوت محکم او در اواسط نیمه اول وارد دروازه می‌شد و گل هم می‌زد.

1784974

دیدگاه‌ها