کد خبر : 1861255 | 04 دی 1401 ساعت 22:37 | 18.3K بازدید | 4 دیدگاه

دادن استراحت کافی به بازیکنان غیرممکن است

کونته: صادقانه می‌گویم، از این شرایط خوشحال نیستم

سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.

کونته: صادقانه می‌گویم، از این شرایط خوشحال نیستم

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته به دیگر برنامه بازی های تاتنهام در باکسینگ‌دی انتقاد کرد. او با گلایه از شروع سریع بازی های لیگ برتر بلافاصله پس از پایان جام جهانی قطر تاکید کرد که برای بازی با برنتفورد از بازیکنانی استفاده خواهد کرد که در انگلیس حضور داشتند (تیم های ملی خود را در جام جهانی همراهی نکرده بودند.). 

تنها یک هفته پس از اینکه هوگو لوریس و کریستین رومرو از مبارزه فینال جام جهانی به تاتنهام برگشتند از سر گرفته می شود. کونته که پیش از این اعلام کرده بودند فینالیست های جام جهانی را در بازی روز دوشنبه استفاده نمی کند و اعلام کرد که در مورد استفاده از هری کین، ایوان پریشیچ و اریک دایر هم باید تصمیم گیری کند. 

1785007

او گفت: وضعیت عجیبی را شاهد هستیم. صادقانه می گویم که از شروع بازی ها به این سرعت پس از پایان جام جهانی خوشحال نیستم. 
البته داشتن 12 بازیکن در جام جهانی نشان دهنده کیفیت بالای تیم ماست ولی حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان به خصوص الان که در میانه فصل هستیم آسان نخواهد بود. 

سرمربی تاتنهام تاکید کرد: این که به آنها استراحت کافی بدهیم، غیرممکن است. بازیکنانی که در این چهار هفته با ما کار کردند در جام جهانی نبودند و حالا شرایط خوبی دارند. من باید به همین دلیل، بهترین تصمیم را برای ترکیب بازی با برنتفورد بگیرم. 
ما روی جنبه های تاکتیکی و بدنی بسیاری کار کردیم و اکنون آنها در سطحی قرار دارند که بهتر از بازیکنانی هستند که از جام جهانی برگشته اند. 

کونته پیش از این و در روز جمعه فاش کرده بود که رمرو قطعا در بازی دوشنبه حضور نخواهد داشت و لوریس نیز بازی را از روی نیمکت پیگیری می کند. بنتاکور نیز به دلیل محرومیت در ترکیب تاتنهام غایب خواهد بود. ریچالیسون به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ یک ماه از میادین دور است و لوکاس مورا نیز همچنان مشکل مصدومیت دارد.

دیدگاه‌ها