کد خبر : 1861262 | 04 دی 1401 ساعت 23:27 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار به لیورپول: استون‌ویلا با امری تیم خطرناکی است

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل استون‌ویلا می‌گوید لیورپولی‌ها باید نگران ویلا با مربی جدیدش اونای امری باشند.

هشدار به لیورپول: استون‌ویلا با امری تیم خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن جام جهانی 2022 در قطر و حدود یک ماه تعطیلی رقابتهای باشگاهی، لیگ برتر انگلیس فردا از سر گرفته می‌شود و در روز موسوم به باکسینگ دِی شاهد چند بازی هستیم.

در یکی از مسابقات فردا لیورپول به شهر بیرمنگام می‌رود تا پانزدهمین بازی خود در این فصل لیگ برتر را در ورزشگاه ویلاپارک برگزار کند.

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، به هم‌تیمی‌هایش دربار دست کم گرفتن استون ویلا با سرمربی جدیدش اونای امری هشدار داد و گفت وقفه جام جهانی کمک بزرگی به این تیم بوده است.

1784327

او در مصاحبه با سایت باشگاه لیورپول گفت:" بازی کردن با استون ویلا همیشه سخت است. این بازی خارج از خانه است ولی ما با توجه به وضعیت‌مان در جدول به پیروز در این بازی نیاز مبرم داریم تا شرایط‌مان را عوض کنیم. بله آنها تیم خوبی دارند و در زمانی که وقفه جام جهانی در اختیارشان گذاشت اونای امری فرصت پیدا کرد تا با تیمش بیشتر آشنا شود و سبک بازی خودش را در تیم تزریق کند. آنها حالا تیم خطرناکی هستند".

فابینیو درباره تاثیر وقفه جام جهانی بر لیورپول گفت:" به نظرم تاثیر مثبت داشته و امیدوارم این طور باشد. همینطور که گفتم جایگاه ما در جدول چیزی نیست که مطابق میل‌مان باشد. ولی این واقعیت است و باید با آن کنار بیائیم. باید سعی کنیم فاصله با تیمهای صدرنشین را کاهش بدهیم و بازی به بازی بهتر بشویم و امتیاز جمع کنیم".

لیورپول در حال حاضر شرایط خوبی در جدول ندارد و بعد از چهارده بازی با 22 امتیاز در رتبه ششم جدول ایستاده است. شاگردان یورگن کلوپ برای شروع خوب نیمه دوم فصل نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند.

دیدگاه‌ها