کد خبر : 1861289 | 05 دی 1401 ساعت 09:20 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: بلینگام استثنایی اما گران قیمت است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، عملکرد جود بلینگام در جام جهانی 2022 را تحسین کرد اما حاضر به صحبت درباره جذب او نشد.

کلوپ: بلینگام استثنایی اما گران قیمت است

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام با درخشش در ترکیب دورتموند و تیم ملی انگلیس به یکی از بازیکنان درخشان و جذاب اروپا در چند ماه اخیر تبدیل شده است. 
شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از دورتموند در انتهای فصل جاری به گوش می‌رسد و منچسترسیتی، رئال مادرید و لیورپول گزینه‌های محتملی برای این بازیکن هستند. 
کلوپ در گفتگو با خبرنگاران درباره این ستاره انگلیسی گفت:« من دوست ندارم وقتی درباره بازیکنی مثل جود حرف می‌زنیم فقط به پول اشاره کنم. فکر می‌کنم همه با من موافق باشند که او واقعا استثنایی است. اگر کسی هیچ چیزی از فوتبال نداند یا هرگز فوتبال نبیند و شما از او بپرسید که فکر می‌کند بلینگام چند ساله است؟ احتمالا می‌گوید 28 یا 29 چون او بسیار پخته است.»

1777238

سرمربی لیورپول با اشاره به عملکرد درخشان این بازیکن در جام جهانی اظهار داشت:« او نمایشی استثنایی در جام جهانی داشت. استثنایی. او در بسیاری از موارد فوق العاده است و در بسیاری دیگر جای پیشرفت دارد اما باید بگویم او در مواردی خوب است که یادگیری آنها واقعا دشوار است. این باعث شده که او بازیکن واقعا خوبی باشد!»
او درباره هزینه بالای جذب بلینگام اضافه کرد:« او دو یا سه سال است که در دورتموند درخشان ظاهر شده اما من نمی‌دانم جام جهانی چه کاری با قیمت او خواهد کرد و هزینه جذب او را چقدر بالا خواهد برد. تنها کاری که باید در حق او کرد این است که به هر باشگاهی رفت، صرفا درباره هزینه او صحبت نکرد.»

دیدگاه‌ها