کد خبر : 1861307 | 05 دی 1401 ساعت 11:02 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

ملاپا و پنالتی که از دست رفت

بهترین گلزن کلباء، بلای جان مجیدی شد!

تیم فرهاد مجیدی در روزی که یک ضربه پنالتی را از دست داد، شکست تلخی را متحمل شد.

بهترین گلزن کلباء، بلای جان مجیدی شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلباء در شرایطی برابر خورفکان با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد که شاگردان فرهاد مجیدی تا دقیقه 90 با یک گل از میهمان خود پیش بودند و موقعیت هایی را نیز از دست دادند. بی شک یکی از بهترین فرصت های کلباء، ضربه پنالتی بود که این تیم از دست داد.

1785078

در دقایقی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل جبران می شد، اتحاد کلباء صاحب یک ضربه پنالتی شد. در دقیقه 53 بود که پنیل ملاپا از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ارسال او با برخورد به مدافعان حریف، برابر برایان رامیرز قرار گرفت. او ضربه ای را به توپ وارد کرد و در برخورد با مدافع حریف، سرنگون شد.

1785079

داور مسابقه در این صحنه هیچ اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و با اعتراض شدید بازیکنان و هواداران کلباء مواجه شد. چند نفر از شاگردان مجیدی به دور قاضی میدان حلقه زده و از او خواستار بررسی صحنه شدند. پس از گذشت لحظاتی، کمک داور ویدیویی در تماس رادیویی با داور، او را به کنار زمین فراخواند.

1785080

پس از بررسی صحنه، مشخص شد که عادل موسی مدافع خورفکان پای رامیرز را لگد کرده و داور نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. فرصت فوق العاده ای که می توانست کلباء را به گل نخست برساند و پنیل ملاپای توگویی پشت این توپ ایستاد. این بازیکن ضربه خود را روانه دروازه کرد اما احمد حمدان گلر میهمان با واکنشی به موقع، پنالتی ملاپا را مهار کرد.

1785081

فرصت بسیار خوبی که می توانست فشارهای کلباء برای گلزنی را به ثمر بنشاند ولی این اتفاق رخ نداد. ملاپا که فصل قبل با 9 گل زده، بهترین گلزن اتحاد کلباء بود، در این فصل چندان توسط مجیدی به کار گرفته و کمتر از 500 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

1785082

مهاجم 1 و نیم میلیون یورویی که 2 فصل پیش با به ثمر رساندن 17 گل برای اتحاد کلباء آمار شگفت انگیزی را از خود به جا گذاشته بود، امسال چندان به کار مجیدی نیامده و روز گذشته نیز یک بخت مسلم گلزنی را از دست داد. پنالتی که می توانست در کنار گل دیدنی احمد عامر، اختلاف را به عدد 2 برساند و خیال فرهاد را بابت رسیدن به پیروزی راحت کند، ولی چنین نشد و کلباء با دریافت 2 گل در دقایق پایانی، شکست تلخی را متحمل شد.

1785083

دیدگاه‌ها