کد خبر : 1861308 | 05 دی 1401 ساعت 11:04 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

آنها خود را آماده جدایی می‌کنند؛

نارضایتی تراکتور از عملکرد دو بازیکن داخلی

کادرفنی تراکتور از عملکرد و نمایش دو بازیکن داخلی خود رضایت ندارد و ممکن است وضعیت طرفین به جدایی منتهی شود.

نارضایتی تراکتور از عملکرد دو بازیکن داخلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور روز گذشته در حالی مقابل مس کرمان متوقف شد که با کسب پیروزی در این بازی می‌توانست به جایگاه چهارم جدول نزدیک شود اما در روزی که پاکو خمس با غایبان زیادی هم روبرو بود، نتوانست حریف را از پیش رو بردارد.

با این حال کادر تراکتور که حالا شناخت قابل توجهی از بازیکنان تیمش دارد، از رفتار تیمی برخی بازیکنان ناراضی و معتقد است دو بازیکن علاقه‌ای به ادامه حضور در تیم ندارند و خود را آماده جدایی در نیم فصل می‌کنند.

خمس که به دلیل غایبان، مجبور شد تیمش را با تغییرات بسیار به زمین بفرستد، به باشگاه تراکتور اعلام کرده که خود را آماده تغییراتی در نیم فصل کنند که تیم را یکدست خواهد کرد.

1785086

تراکتوری‌ها اعتقاد دارند این دو بازیکن انرژی لازم برای حضور در تیم را ندارند و به خصوص یکی از آنها در هفته‌های اخیر تمرینات منظمی هم نداشته که این موضوع نارضایتی شدید کادرفنی را هم به دنبال داشته است.

تراکتور این روزها با هدایت پاکو خمس، شکل تیمی خود را تغییر کرده و برای هواداران خود نیز تیمی امیدوارکننده بوده است. تیمی امیدوارکننده که انتظار می‌رود برخی بازیکنانش نیز مسئولیت خود را در این تیم ایفا کنند.

دیدگاه‌ها