کد خبر : 1861317 | 05 دی 1401 ساعت 11:44 | 7.7K بازدید | 5 دیدگاه

سپاهان همیشه قهرمانی می‌خواهد؛

یوسفی: خوشحالم در این سن با مورایس کار می‌کنم

هافبک ماهشهری‌ سپاهان از کار کردن زیر نظر مورایس پرتغالی ابراز رضایت کرد.

یوسفی: خوشحالم در این سن با مورایس کار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که طلایی پوشان دیار زاینده رود دیدار چندان سختی پیش رو نداشتند، سرمربی پرتغالی آنها، به چند بازیکن جوان میدان داد.

آریا یوسفی هافبک جوان سپاهان که در برد پرگل این تیم برابر نفت مسجدسلیمان به میدان رفت در مورد این بازی گفت: نمایش بسیار خوبی در این دیدار ارائه دادیم، به نظرم اگر تیم حریف وقت کشی نمی‌کرد، می‌توانستیم شمار گل‌های خود را به عدد بیشتری برسانیم. هدف سپاهان همیشه قهرمانی است و در فصل جاری هم تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم.
هافبک جوان سپاهان صحبت هایش‌ را اینطور ادامه داد: بسیار خوشحالم که در این سن و سال، زیر نظر آقای مورایس کار می‌کنم، برای جواب دادن به اعتماد ایشان تلاش خواهم کرد‌. در فوتبال ایران به ندرت شاهد آن هستیم که مربیان به بازیکنان جوان میدان دهند و بستر را برای رشد آنها فراهم سازند.

یوسفی همچنین افزود: بازی کردن در باشگاه سپاهان، افتخاری بزرگ است، تمام تلاشم را برای موفقیت تیم خواهم کرد اما حضورم در ترکیب تیم بستگی به نظر کادرفنی دارد.
وی در پایان در مورد دیدار با پیکان افزود: سه امتیاز بازی با پیکان بسیار حائز اهمیت است. دیدار سختی پیش رو داریم، چرا که شاگردان مجتبی حسینی یکی از تیم های خوب لیگ هستند.

1785100

دیدگاه‌ها