کد خبر : 1861321 | 05 دی 1401 ساعت 12:20 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

نیاز به تقویت برای فرار از انتهای جدول؛

امتیاز تبریز برای آژیر سفید در کرمان

شاگردان فرزاد حسین‌خانی هر طور شده توانستند مقابل تیم مدعی تراکتور یک امتیاز کسب کنند تا دست خالی به خانه برنگردند.

امتیاز تبریز برای آژیر سفید در کرمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست در زمین خود برابر مس رفسنجان برای سر و سامان دادن به اوضاع داخلی خود به شدت به امتیاز بازی برابر تراکتور در تبریز نیاز داشت. 
کسب امتیاز در این مسابقه علاوه بر اینکه در جدول رقابت ها برای مس کرمان فوق العاده اهمیت داشت و در هفته شکست دو تیم نفتی لیگ سبب فاصله حداقلی این تیم از آن ها شد، از نظر روحی و روانی نیز برای این تیم می تواند آژیر سفید را به صدا در بیاورد.
در روزهای گذشته مصاحبه‌ها، استعفاها و فضای پیرامونی تیم مس کرمان به شدت متشنج بود و به نظر می رسید که این تیم با اختلافات جدی روبرو شده است. اما پس از کسب امتیاز روحیه‌بخش برابر تراکتور در تبریز، حالا حداقل زمینه برای حل و فصل اختلافات در تیم مس کرمان کاملا فراهم شده است.
حالا پس از شکست در دربی کرمان این تک امتیاز می‌تواند نارنجی پوشان را پیش از مصاف حساس و تعیین کننده برابر ملوان در شرایط خوبی قرار بدهد.
تیم فوتبال مس کرمان از جمله تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که پنجره تابستانی بسیار آرامی را سپری کرد و فرزاد حسین‌خانی سعی کرد با بازیکنان جوان و همینطور اعتماد به بازیکنان فصل گذشته‌اش در لیگ یک تیمش را آماده مسابقاتی کند که سطح بسیار بالاتری از لیگ دسته اول دارد. حالا او تجربه چند ماه حضور در لیگ برتر را نیز به دست آورده و پنجره زمستانی می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای او باشد تا تیمش را رقابتی‌تر از گذشته به نیم فصل دوم برساند. البته که برای این مهم مدیران باشگاه کرمانی باید همکاری لازم را با سرمربی جوان خود داشته باشند.

1785109

برای تقویت تیم خود در نیم فصل برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد تا برای جذب نفرات دلخواهش کمتر با مشکل روبرو شود.
سپاهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر باید روز شنبه از ملوان پذیرایی کند و سپس برای دیدار پایانی نیم فصل اول عازم اصفهان شود و برای رویارویی با یکی از بهترین تیم‌های مسابقات سپاهان مهیا کند.
گفتنی است مس کرمان در پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب 10 امتیاز پس از دو تیم نفتی که 9 امتیازی هستند رتبه چهاردهم را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها