کد خبر : 1861326 | 05 دی 1401 ساعت 12:23 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

در تلاش هستم مقابل فولاد به میادین برگردم

میری: فوتبال من فقط آن دو شوت نبوده است

هافبک تیم هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر به میادین برگردد و کار خود را جلو ببرد.

میری: فوتبال من فقط آن دو شوت نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در روزی که محمد میری هافبک تیم خود را در اختیار نداشت، مقابل نساجی در ورزشگاه پاس قوامین به تساوی رسید. میری که برای تماشای بازی تیمش به ورزشگاه هم رفت، در خصوص شرایط بازی گذشته به خبرنگار ما گفت: خداروشکر شرایط خوبی داریم. زمین بازی مساعد نبود. دو تیم نمی توانستند فوتبال خوبی بازی کنند. نتیجه مساوی عادلانه بود. خودم هم همسترینگم کش آمده و در صدد بهبودی هستم.

او درباره حواشی پیش آمده درباره تاخیر در شروع بازی به خاطر بارش برف در تهران تاکید کرد: من اردوی تیم نبودم و زیاد خبر ندارم. تا جایی که شنیدم گفتند بازی لغو می شود. بعد از مدتی گفته اند که باید بازی کنید. فکر می کنم بازیکنان زمان مناسبی برای گرم کردن و آماده شدن نداشتند.

هافبک سابق نساجی و فولاد که با گلزنی به استقلال و پرسپولیس با شوت های از راه دور شهرت یافت، در این خصوص گفت: فوتبال من فقط آن دو شوت نبوده است. به خاطر آن دو شوت شاید بقیه فوتبالم زیر سوال رفته است. خداراشکر شرایطم امسال خیلی خوب است و امیدوارم ادامه فصل هم اینگونه باشد.

میری درباره نبود تماشاگران در ورزشگاه ها افزود: شرایط جامعه طوری است که کسی از فوتبال لذت نمی برد و اولویت همه فوتبال نیست. مردم شرایط سختی دارند و خرج زندگی شان سخت شده است. امیدوارم این مسائل حل شود و مردم به شرایط عادی برگردند و ما هم بتوانیم با خیال آسوده فوتبال بازی کنیم. الان واقعا فوتبال اولویت مردم نیست.

او درباره زمان بازگشت خود به میادین بیان کرد: امیدوارم هرچه زودتر برگردم و به دیدار با فولاد برسم.

میری درباره بازی با فولاد که تیم سابق خودش است، افزود: تیم قابل احترامی است و کادرفنی خوبی دارد و امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها