کد خبر : 1861330 | 05 دی 1401 ساعت 12:29 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

توقف پرسپولیس با جوانان رقم خورد

پیکان فقط یک دهه هشتادی ندارد! (عکس)

پیکان در بازی با پرسپولیس هم از بازیکنان جوان پرتعدادی در ترکیب خود استفاده کرد‌.

پیکان فقط یک دهه هشتادی ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی روز گذشته با ارائه یک نمایش خوب موفق شدند در ورزشگاه آزادی پرسپولیس صدرنشین را با تساوی بدون گل متوقف کنند. اتفاق ویژه ترکیب پیکان عملکرد مناسب جوانان این تیم بود.

پیکان که عنوان جوان ترین تیم لیگ برتر را یدک می کشد، در یکی دو سال گذشته بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده که سرآمد آنها سامان فلاح مدافع دهه هشتادی این تیم بوده است. فلاح که قبل از جام جهانی در اردوی تیم ملی هم حضور داشت و در لحظات آخر خط خورد، دیروز هم در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت.

جدا از این مساله اما روز گذشته جوانان دیگری نیز در ترکیب پیکان به چشم آمدند تا مشخص شود این تیم فقط یک دهه هشتادی موفق ندارد. دیگر بازیکن متولد 80 خودروسازان که دیروز در ترکیب ثابت حضور داشت و خوب کار کرد، علی رمضانی هافبک سرعتی آنها بود. این بازیکن جوان در مصاف با وحید امیری در جناح راست پیکان عملکرد خوبی داشت و بارها خطرساز ظاهر شد.

همچنین در ترکیب تیم پیکان دو بازیکن متولد 79 یعنی غلامرضا ثابت ایمانی در پست هافبک وسط و مهدی لطفی در پست هافبک چپ به میدان رفتند. ضمن اینکه سایر بازیکنانی که مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس به میدان فرستاد هم به جز یکی دو نفر همگی زیر 25 یا حتی زیر 23 سال سن داشتند.

1785120
1785121
1785122

دیدگاه‌ها