کد خبر : 1861363 | 05 دی 1401 ساعت 15:40 | 81.9K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای مدیر ورزشی شاختار در مورد مودریک

او بعد از امباپه و وینیسیوس، بهترین بال چپ دنیاست

داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختاردونتسک، از میخایلو مودریک به عنوان سومین بال چپ برتر حال حاضر دنیا نام برد.

او بعد از امباپه و وینیسیوس، بهترین بال چپ دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، میخایلو مودریک یکی از ستاره های برتر شاختار در دور گروهی لیگ قهرمانان بود و کمک کرد این تیم با قرار گرفتن در رتبه سوم راهی پلی آف لیگ اروپا شود. مودریک در این مرحله از رقابت ها سه گل زد و دو پاس گل داد و در هر دو بازی اش برابر رئال بسیار خوش درخشید. 

1785178

به او لقب نیمار اوکراینی را داده اند و با درخشش در شاختار و تیم ملی اوکراین توانسته توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را جلب کند. آرسنال جدی ترین باشگاه خواهان او است و مودریک اخیرا اعتراف کرد که بازی برای آرسنال را به هر باشگاه دیگری ترجیح می دهد اما مشکل اینجاست که شاختار با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو حاضر به فروش او نیست.

1785179

داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختار، در مورد علاقه آرسنال به خرید مودریک گفت:«بله، صحبت هایی شده ولی ما معتقدیم مودریک پس از کیلیان امباپه و وینیسیوس، سومین بال چپ بزرگ دنیاست و حاضر نیستیم با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو او را واگذار کنیم. مودریک بازیکن بسیار ارزشمندی برای ما محسوب می شود. او می تواند روزی از بهترین های دنیا شود.»

لازم به ذکر است که گران‌ترین فروش تاریخ شاختار فِرِد است که با 59 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد. گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال نیز نیکولاس په‌په است که با 80 میلیون یورو از لیل خریده شد اما نتوانست موفق کار کند.

دیدگاه‌ها