کد خبر : 1861368 | 05 دی 1401 ساعت 16:25 | 20.6K بازدید | 7 دیدگاه

امروز یوونتوسی جدید متولد خواهد شد

پس از حواشی اخیر و استعفای رئیس و همه اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس، امروز اعضای هیئت مدیره جدید یووه معرفی خواهند شد.

امروز یوونتوسی جدید متولد خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس در شرف پوست اندازی است. امروز دوشنبه، باشگاه اسامی اعضای هیئت مدیره جدید را اعلام خواهد کرد و این هیئت مدیره از 18 ژانویه(28 دی) رسما شروع به کار خواهد کرد. جانلوکا فررو رئیس جدید خواهد بود و مائوریتزیو اسکاناوینو نیز به عنوان مدیر اجرایی جدید فعالیت خواهد کرد.

1785194

اخیراً دادستانی ایتالیا پرونده‌ای را علیه باشگاه یوونتوس به جریان انداخته است که در آن یووه به ارائه اسناد جعلی درباره ارقام مربوط به قرارداد و حقوق بازیکنانش متهم شده است. همانطور که گاتزتا دلو اسپورت این یکشنبه تاکید کرد، هدف این است که تیمی از تکنسین ها و کارشناسان حقوقی زبره برای مقابله با اتهام تشکیل شود.

باشگاه همچنان تاکید می کند که به درستی و با حسن نیت حرکت کرده است، اما انتظار می رود یک دادرسی طولانی در همه سطوح انجام شود. مورد اخیر، علاوه بر حقوق های معوق به دلیل کووید، می تواند یک بار دیگر شامل موضوع افزایش سرمایه به دلیل عناصر جدید تجزیه و تحلیل شده به لطف کار مقامات مالیاتی تورین شود.

1785195

حتی یوفا نیز به این پرونده ورود کرده و اگر بتواند نشانه‌هایی از احتمال نقض قانون بازی جوانمردانه مالی در آن پیدا کند، به احتمال فراوان مجازات‌هایی برای یوونتوس در نظر خواهد گرفت که شامل جریمه نقدی و حتی محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. 

دیدگاه‌ها