کد خبر : 1861377 | 05 دی 1401 ساعت 16:58 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

هیچ چیز به اندازه کلین‌شیت برای دروازه‌بان مهم نیست؛

صوفیانی: عملکرد لک در این فصل خیلی خوب بوده

سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان برای دومین مرتبه در لیگ سیزدهم فرصت بازی پیدا کرد و این مسابقه را هم مانند قبلی با کلین شیت تمام کرد.

صوفیانی: عملکرد لک در این فصل خیلی خوب بوده

به گزارش " ورزش سه " مس رفسنجان در خانه به تساوی مقابل ملوان رضایت داد، شاگردان محمد ربیعی با این یک امتیاز، هجده امتیازی شدند و در رده ششم جدول قرار گرفتند. داود نوشی صوفیانی‌ در این دیدار  درون دروازه قرار گرفت و موفق به ثبت کلین شیت شد. این دروازه‌بان در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی جذابی بود، هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند، به نظرم این بازی دوئل دو گلر بود، دوست داشتیم هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
وی در مورد بسته نگه‌ داشتن دروازه‌اش گفت: در این فصل دو بازی درون دروازه ایستادم که در هر دو بازی موفق به انجام کلین شیت شدم و از این بابت خوشحالم. همیشه گفته‌ام هر موقع که به میدان بروم هدفم موفقیت تیم است و در وهله دوم اگر بتوانم دروازه خود را بسته نگه دارم قطعا خوشحال خواهم شد. هیچ چیزی به اندازه کلین شیت برای گلر جذابیت ندارد، خوشحالم که این اتفاق افتاد اما ای کاش با برد ما همراه می‌شد.

1785203

وی در خصوص حضور حامد لک درون دروازه و کم بازی کردن خود عنوان کرد: حامد دوست خوب من است. لک در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و برای او آرزوی موفقیت دارم. برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی درون دروازه قرار گیرد، مهم موفقیت مس رفسنجان است.

صوفیانی در خصوص دیدار با استقلال افزود: بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد، استقلال تیم آماده‌ای نشان داده و هفته سیزدهم را با برد به پایان رساند. ما هم اولین بازی خود، بعد از تعطیلات را با برد پشت سر گذاشتیم، در این دیدار هم نیاز به برد داریم و امیدوارم هر سه امتیاز را کسب کنیم. بیش از هر چیز امیدوارم بیننده ها شاهد یک فوتبال جذاب باشند.

دیدگاه‌ها