کد خبر : 1861388 | 05 دی 1401 ساعت 17:43 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

غلامپور و طاهری، در نقش دوست های مهربان

صنعت نفتی ها بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی بیژن حیدری به شدت به این داور اعتراض کردند و این اعتراض با سوت پایان بازی هم ادامه داشت.

غلامپور و طاهری، در نقش دوست های مهربان

به گزارش "ورزش سه"، شدت این اعتراضات از سوی فرزین گروسیان به حدی بود که بعد از سوت پایان بازی، بیژن حیدری به او اخطار داد. جالب اینکه دروازه بان صنعت نفت دست بردار نبود و زمانی که راهی رختکن می شد، باز هم به اعتراضات خود ادامه داد. بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال و بیژن طاهری، سرپرست این تیم از ترس اینکه ادامه اعتراضات فرزین گروسیان ممکن است، موجب تصمیم قاطع تری از سوی داور در مورد او شود، وارد عمل شدند و او را به سمت رختکن هدایت کردند و از دروازه بان صنعت نفت خواستند که آرامش خود را حفظ کند و...

1785225

اعتراض به داوری، به حق یا ناحق در فوتبال ایران سال هاست تبدیل به یک اپیدمی شده و همه تیم ها از اشتباهات داوری متضرر شده اند و نفع برده اند. در بازی هایی در همین فصل بوده که استقلال به شدت از داوری آسیب دیده است و کمیته داوران هم روی صحت آن تایید داشته اما هیچ یک از اعتراضات از سوی هیچ یک از تیم ها نتیجه مثبتی به دنبال نداشته است و تنها راه کم کردن اشتباهات داوری بکارگیری از تکنولوژی VAR است که به داور اجازه می دهد، تصمیم اشتباه خود را تصحیح کند. و بابت اینکه قرار است در ماه های آتی این تکنولوژی در استادیوم های ایران اجرایی شود، خوشحال کننده است.

دیدگاه‌ها