کد خبر : 1861407 | 05 دی 1401 ساعت 19:40 | 18.7K بازدید | 6 دیدگاه

عجیب‌ترین شبیه‌سازی از مهاجم کامرونی برنتفورد

شبیه‌سازی عجیب برایان امبوئمو، بازیکن برنتفورد، در دیدار امروز مقابل تاتنهام با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

عجیب‌ترین شبیه‌سازی از مهاجم کامرونی برنتفورد

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد امروز در خانه خود میزبان تاتنهام بود تا اولین دیدار نیم‌فصل دوم لیگ برتر انگلیس را برگزار کند. دیداری که در نهایت با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.

ویتالی یانلت در نیمه اول برنتفورد را پیش انداخت و ایوان تونی در شروع نیمه دوم اختلاف را دو گله کرد. اما تاتنهام با گلهای هری کین و پیر امیل هویبرگ کار را به تساوی کشاند.

ولی درحالی که بازی با تساوی 2-2 دنبال می‌شد در دقیقه 76 در محوطه جریمه تاتنهام اتفاقی رخ داد که خبرساز شد. برایان امبوئمو، مهاجم کامرونی برنتفورد، در محوطه جریمه حریف به شکلی عجیب و با حرکتی به شدت نمایشی خودش را به زمین انداخت به این امید که از داور یک پنالتی به سود تیمش بگیرد.

1785256

مهاجم کامرونی در محوطه جریمه خودش را در مقابل فریزر فارستر، دروازه‌بان تاتنهام دید، که به جای هوگو لوریس در این بازی به میدان فرستاده شده بود. امبوئمو وقتی دید فارستر به سمت او حرکت کرده به شکلی عجیب و تئاتری خودش را نقش زمین کرد بدون اینکه کوچکترین تماسی بین او و دروازه‌بان تاتنهام برقرار شده باشد. البته داور گول این مهاجم برنتفورد را نخورد و دستور به ادامه بازی داد.

1785257

عده‌ای از هواداران معتقدند امبوئمو بهترین فرصت را برای گل کردن توپ داشته ولی به جای اینکه به فکر عبور دادن راحت توپ از دروازه‌بان تاتنهام باشد خودش را به زمین انداخت. آنها این حرکت او را تصمیمی احمقانه می‌‌دانند. هواداران تاتنهام هم از تلاش مضحک او برای پنالتی گرفتن عصبانی هستند و می‌گویند این گونه حرکات به قصد فریب داور باید با کارت قرمز مستقیم جریمه شود.

دیدگاه‌ها