کد خبر : 1861412 | 05 دی 1401 ساعت 20:41 | 23.2K بازدید | 11 دیدگاه

احتمال غیبت کاوه رضایی مقابل استقلال

تراکتور برای مصدوم‌هایش سند رو کرد (ویدیو)

در حالی که در فضای مجازی شایعات عجیبی پیرامون چند بازیکن تراکتور شکل گرفته، باشگاه تراکتور ویدیویی از سه بازیکن مصدوم خود منتشر کرد.

تراکتور برای مصدوم‌هایش سند رو کرد (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، تساوی مقابل مس کرمان کافی بود تا دوباره فضای هواداری و رسانه‌ای حوزه تراکتور به سمت و سویی برود که واکنش این باشگاه را به دنبال داشته باشد و حالا در تازه‌ترین واکنش، این باشگاه ویدیویی از تمرینات سه بازیکن مصدوم خود، کاوه رضایی، حجت حق‌وردی و ریکاردو آلوز منتشر کرده است.

برخی از هواداران تراکتور در گمانه‌زنی‌های خود، دو بازیکنی که کادرفنی این تیم از آنها رضایت کافی ندارند را بازیکنان آسیب دیده معرفی کرده و عنوان کردند که آنها خود را به مصدومیت زده‌اند تا برای تراکتور بازی نکنند.

در پاسخ به این شایعات فضای هواداری، باشگاه تراکتور ویدیویی را از تمرین سه بازیکن مصدوم این تیم منتشر کرده و توضیحاتی را نیز در مورد مصدومیت آنها داده است.

ویدئو: 268283

* ریکاردو آلوز، دو نوبت MRI از دو ناحیه پای این بازیکن انجام شده و طبق نتایج به دست آمده، آلوز آسیب دیدگی جزیی از ناحیه عضله دارد که خوشبختانه روند درمانی او به خوبی طی می‌شود و ابتدا به صورت انفرادی و سپس به صورت تیمی تمریناتش را انجام خواهد داد. بر اساس نظر پزشک متخصص و کادر پزشکی تیم، طبق فرآیند فعلی درمان، این بازیکن به لحاظ پزشکی تا بازی مقابل نساجی به آمادگی نسبی خواهد رسید و تلاش‌ها برای آمادگی کامل جسمی او برای بازی هفته پانزدهم مقابل استقلال است.

* همچنین کاوه رضایی که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده، فاز پایانی دوره توان‌بخشی را طی می‌کند و وضعیت بازگشت این بازیکن به شرایط بازی، بستگی به انجام موفقیت‌آمیز تست‌های عملکردی دارد که طی روزهای آتی انجام می‌شود.

* حجت حق‌وردی نیز از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد که بر اساس نتایج MRI و نظر پزشک متخصص، مشکل جدی ندارد و روند درمان را به طور کامل پشت سر گذاشته است و اکنون در تمرینات گروهی شرکت دارد.

باشگاه تراکتور همچنین در پاسخ به سوالات هواداران این تیم پیرامون عدم حضور برخی بازیکنان مصدوم در تمرین نیز مدعی شدند که آنها اغلب در کلینیک باشگاه کارهای پزشکی خود را دنبال می‌کنند.

دیدگاه‌ها