کد خبر : 1861413 | 05 دی 1401 ساعت 20:20 | 52.7K بازدید | 58 دیدگاه

کلوپ: مسی بهترین فوتبالیستی است که دیده‌ام

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت او بهترین فوتبالیستی است که در طول عمر خود دیده است.

کلوپ: مسی بهترین فوتبالیستی است که دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که حدود یک هفته از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر می‌گذرد اما درخشش لیونل مسی که به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شد همچنان در گوشه و کنار دنیا نقل محافل فوتبالی است.

1785266

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که تاکنون بارها با تیمش در مقابل لیونل مسی بازی کرده امروز پیش از دیدار لیورپول مقابل استون‌ویلا در پاسخی به سوالهای خبرنگاران درباره جام جهانی و ابرستاره آرژانتینی گفت مسی بهترین فوتبالیستی است که در طول عمرش دیده است.

کلوپ در صحبتهای خود گفت:" فوتبالی که مسی با این سن بازی می‌کند ... عملکرد او نشان داد که یک فوتبالیست چقدر می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند و به همه یادآور شد که نباید خیلی زود درباره پایان فوتبال یک ستاره قضاوت کرد. تماشای لیونل مسی در جام جهانی قطر واقعا لذت‌بخش بود. او بزرگترین فوتبالیستی است که من در زندگی‌ام دیده‌ام".

1785267

سرمربی لیورپول اضافه کرد که از تماشای فینال جام جهانی بین آرژانتین و فرانسه بسیار لذت برده است. او در این باره گفت:" به هر دو فینالیست تبریک می‌گویم. بعد از هشتاد دقیقه اول بازی این فینال به بهترین فینالی تبدیل شد که تا حالا دیده‌ام. برای آنها واقعا خوشحالم".

دیدگاه‌ها