کد خبر : 1861421 | 05 دی 1401 ساعت 21:13 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

هوادار جزو با کیفیت‌ترین تیم‌های لیگ است

محبی: برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم

صائب محبی، گلزن این هفته هوادار می‌گوید در این فصل فرم ایده‌آل و مطلوبی دارد و برای هدف بزرگش تلاش می‌کند.

محبی: برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی در این فصل یکی از خوب‌های هوادار بوده و علاوه بر گل سه امتیازی به ملوان در این هفته هم به نساجی گل زد. او در خصوص این بازی گفت: بازی با نساجی خوب بود ولی باتوجه به شرایط آب و هوایی بازی سنگینی بود. بازی را خوب شروع و مدیریت کردیم و باتوجه به برنامه‌هایی که داشتیم خیلی زود به گل رسیدیم ولی نیمه دوم عقب نشستیم و تیم حریف سوار بازی شد و به گل رسید. بعد از گل آنها بازی را دست گرفتیم ولی نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در مورد گلی که زد و شرایط خوبش بیان کرد: بابت شرایط خودم خدا راشکر می‌کنم. امسال در فرم ایده‌آلی هستم و کارهایی که کادرفنی می‌خواهد را به نحو احسن انجام می‌دهم. امیدوارم با این تلاش‌ها به آرزویم که رسیدن به تیم ملی هست برسم و مثل دوره امیدها، لباس مقدس تیم ملی را بپوشم.

1785284

صائب در مورد وضعیت هوادار گفت: باتوجه به اینکه سال دوم حضورمان در لیگ هست شرایط قابل قبولی داریم هرچند از لحاظ رتبه یازدهم جدولیم ولی از نظر کیفیت فنی جزو تیم‌های برتر لیگ هستیم و چند امتیاز را مفت از دست دادیم اما به جایگاه اصلی‌مان می‌رسیم. هر روز پیشرفت می‌کنیم و امیدوارم این راه باتوجه به نوع مدیریت‌ تیم‌مان ادامه داشته باشد.

محبی در پایان در خصوص بازی هفته آینده برابر فولاد گفت: فولاد تیم خوبی است، بازی کردن در اهواز شرایط خاص خودش را دارد و ما هم نشان دادیم که چه کیفیتی داریم. هدف اصلی ما جلوی فولاد کسب امتیاز است‌.

دیدگاه‌ها