کد خبر : 1861425 | 05 دی 1401 ساعت 21:26 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض توئیتری نسبت به تصمیم کوت:

داور پنالتی آشکار تاتنهام را نگرفت!

تاتنهام باسینگ دی را با تساوی دو بر دو مقابل برنتفورد به پایان رساند و هواداران این تیم معتقدند که پنالتی روی کین در این دیدار سوخت.

داور پنالتی آشکار تاتنهام را نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه برنتفورد در بازی امروز مقابل تاتنهام به گل اول رسید، شاگردان کونته حملات خود را برای جبران آغاز کردند. آنها در دقیقه 51 روی یک صحنه مشکوک می توانستند به پنالتی برسند و بازی را مساوی کنند اما داور بازی چنین اعتقادی نداشت. 

در حالی که به نظر می رسید بن‌می داخل محوطه جریمه برنتفورد، تعادل هری کین را بهم زده، دیوید کوت، در میان اعتراض تاتنهامی‌ها رای به ادامه بازی صادر کرد. تنها سه دقیقه بعد ایوان تونی گل دوم را هم برای برنتفورد زد تا نمک به زخم یاران کین بپاشد. 

1785294

هری کین با یک گل در دقیقه 65 پاسخ داور را داد تا تیمش را به بازی برگرداند. در ادامه هافبک دانمارکی تاتنهام گل دوم (دقیقه 71) را هم زد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد. شاگردان کونته در پایان کار نیز همچنان از تصمیم کوت در اعلام نکردن پنالتی در لحظه ای که تعادل کین داخل محوطه جریمه به هم خورد، شاکی بودند. 

1785292

تصمیم مشکوک داور و خطایی که به نظر می رسد پنالتی اعلام کردن آن منطقی تر به نظر می رسید باعث شد تا هواداران تاتنهام هم در شبکه های اجتماعی نسبت به داور معترض بوده و تصمیم او را زیر سوال ببرند. یکی از کابران در توئیتر نوشت: یک پنالتی آشکار روی کین در محوطه جریمه. داور باید پنالتی می گرفت." 

1785293

یک کاربر دیگر نوشت: چطور این خطا را پنالتی اعلام نکرد؟ این یک خطای 100% بود. در این صحنه تماس ایجاد شد و کین در تلاش برای گرفتن توپ متوقف شد. داور صحنه را ندید.

1785291
داور بازی در این صحنه بهم خوردن تعادل کین داخل محوطه جریمه را پنالتی تشخیص نداد تا تاتنهامی‌ها را خشمگین کند.

دیدگاه‌ها