کد خبر : 1861426 | 05 دی 1401 ساعت 21:32 | 30.1K بازدید | 5 دیدگاه

جاشین مارتینز بعد از 5 دقیقه مغلوب صلاح شد

محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، در شروع دوباره لیگ برتر بعد از وقفه جام جهانی تنها به 5 دقیقه زمان نیاز داشت تا برای تیمش گلزنی کند.

جاشین مارتینز بعد از 5 دقیقه مغلوب صلاح شد

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک ماه تعطیلی لیگهای باشگاهی به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 در قطر بالاخره امروز با شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید.

مهم‌ترین بازی امروز که در انگلیس به باکسینگ دِی معروف است را لیورپول از دقایقی پیش در استادیوم ویلا پارک مقابل استون‌ویلا آغاز کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در حالی برای این دیدار خارج از خانه به بیرمنگام رفته‌اند که برای امیدوار شدن به نیم‌فصل دوم و احتمال بازگشت به جمع چهار تیم صدر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

محمد صلاح در دقایق ابتدایی این مسابقه امیدهای لیورپول را بیشتر کرد. درحالیکه تنها پنج دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود لیورپول صاحب یک کرنر شد و اندی رابرتسون توپ را روی دروازه استون‌ویلا ارسال کرد.

1785297

بازیکنان ویلا نتوانستند توپ را به شکل موثر دفع کنند. الکساندر آرنولد درون محوطه جریمه استون‌ویلا توپ را به دست آورد و با ارسال یک پاس دیدنی محمد صلاح را صاحب توپ کرد تا او با ضربه‌ای ساده و مطمئن دروازه حریف لیورپول را باز کند.

1785298

با توجه به اینکه امیلیانو مارتینز، سنگربان اول استون‌ویلا، هنوز به این تیم برنگشته و در ادامه جشنهای قهرمانی آرژانتین در کشورش به سر می‌برد امروز اونای امری از رابین اولسن سوئدی درون دروازه تیمش استفاده کرده بود که محمد صلاح خیلی زود او را تسلیم کرد.

دیدگاه‌ها