کد خبر : 1861427 | 05 دی 1401 ساعت 21:46 | 36.3K بازدید | 2 دیدگاه

سکوت ستاره انگلیسی شکست: حیف شد در قطر نبودم

ایوان تونی، مهاجم انگلیسی برنتفورد، بعد از درخشش در بازی امشب تیمش مقابل تاتنهام سکوت خود را شکست و از ناراحتی‌اش بابت دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس در جام جهانی پرده برداشت.

سکوت ستاره انگلیسی شکست: حیف شد در قطر نبودم

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با دعوت نکردن ایوان تونی به تیم ملی این کشور برای شرکت در جام جهانی قطر با انتقادهای زیادی مواجه شد چرا که عده زیادی در انگلیس تونی را یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر لیگ برتر می‌دانند.

ایوان تونی امشب در شروع دوباره لیگ برتر درخشید و در جریان تساوی 2-2 تیمش برنتفورد مقابل تاتنهام علاوه بر نمایشی عالی یک گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند. گلی که او به شکلی تماشایی با یک ضربه پشت پا وارد دروازه تاتنهام کرد. این یازدهمین گل تونی در فصل جاری لیگ برتر بود.

1785300

مهاجم انگلیسی برنتفورد که تا امروز درباره دعوت نشدنش به تیم ملی سکوت کرده بود در پایان این مسابقه سکوت خود را شکست و گفت:" شکی نیست که دعوت نشدن به تیم ملی برایم دردناک بود. ولی زندگی همین است. هر چه بیشتر به چنین اتفاقی فکر بکنید بیشتر آزارتان می‌دهد. من حالا دیگر آنچه گذشت را پشت سر گذاشته‌ام و نگاهم به آینده است".

1785301

نکته جالب دیگری که عملکرد خوب تونی در بازی امشب را جالب‌توجه می‌کند این است که او در حال حاضر از جنبه دیگری هم تحت فشار قرار دارد. اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده تحقیقات از این مهاجم انگلیسی را به اتهام نقض قوانین شرط‌بندی آغاز کرده است. در صورتی که این اتهامات ثابت شود ممکن است ایوان تونی با محرومیتی بلندمدت مواجه شود.

دیدگاه‌ها