کد خبر : 1861428 | 05 دی 1401 ساعت 21:55 | 33.4K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار ستاره سابق توپچی‌ها نسبت به مصدومیت طولانی ژسوس

این اتفاق می‌تواند پایان رویای قهرمانی آرسنال باشد

ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.

این اتفاق می‌تواند پایان رویای قهرمانی آرسنال باشد

به گزارش ورزش سه، تیم آرسنال پیش از تعطیلی مسابقات باشگاهی به خاطر جام جهانی، دوران موفقی پشت سر گذاشته و با اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر حضور داشت. با توجه به اینکه گابریل ژسوس سه ماه از میادین دور خواهد بود این تیم اما به نظر می رسد در ادامه کار با مشکلاتی مواجه شود. آرتتا قبلا اذعان کرده بود که باشگاه باید در نقل و انتقالات ژانویه فعال باشد. 

1785302

از نظر پل مرسون، از دست دادن این مهاجم 25 ساله در چنین مقطعی از فصل می تواند به قیمت پایان رویای قهرمانی آرسنال باشد. او در پاسخ به این سوال اسکای که تیم سابقش چگونه می تواند با خلا ژسوس کنار بیاید، گفت: "امیدوارم آنها بتوانند این کار را بکنند اما اگر تصمیم خوبی اتخاذ نشود، با شوک مواجه خواهند شد." 

1785303

ستاره سابق آرسنال در مورد ژسوس افزود: "به نظر من او برای آرسنال همه چیز است. این بی احترامی به سایر بازیکنان نیست زیرا آنها هم توانایی های خود را دارند ولی او همه چیز را با هم ترکیب می کند و بازیکن تاثیر گذاری است. " 
تنها مارتین اودگارد در این فصل بیش از ژسوس برای آرسنال گل زده است با این وجود مهاجم برزیلی به دلیل بهره‌وری و بازی بهترش مورد تحسین قرار گرفته است. مرسون به تمجید از ژسوس ادامه داده و او را دارای ویژگی های منحصربفرد در لیگ برتر دانست: او بیشترین لمس توپ داخل محوطه جریمه در میان بازیکنان لیگ را داشته است و این همه چیز را به شما می گوید. 

1785304

این کارشناس فوتبال در مورد جایگزین احتمالی ژسوس گفت: "من ادی انکتیا را دوست دارم اما اشتباه نکنید؛ او ممکن است بتواند این کار را برای دو سه بازی انجام دهد اما اگر چنین انتظاری را در سه ماه از او داشته باشید، مشکل شروع خواهد شد. " 

انکیتا بازیکن موثری در آرسنال بوده و رکوردهای قابل توجهی در تیم زیر 21 سال انگلیس داشته است. او اما در 12 بازی لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و تجربه گابریل را ندارد.

دیدگاه‌ها