کد خبر : 1861433 | 05 دی 1401 ساعت 22:34 | 45.2K بازدید | 9 دیدگاه

شعار علیه کاپیتان انگلیس: کشورت را سرافکنده کردی!

در میانه دیدار امروز تاتنهام و برنتفورد، هواداران برنتفورد علیه هری کین شعارهایی سر داده و او را به دلیل از دست دادن پنالتی مقابل فرانسه در جام جهانی عامل سرافکندگی انگلیس خواندند.

شعار علیه کاپیتان انگلیس: کشورت را سرافکنده کردی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در شروع دوباره لیگ برتر انگلیس در خانه برنتفورد به مصاف این تیم رفت و دیدار دو تیم در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

گل اول تاتنهام در این بازی را هری کین به ثمر رساند ولی دیدار با برنتفورد برای کاپیتان انگلیس با تجربه‌ای تلخ همراه شد. تجربه تلخی که هواداران برنتفورد در بازی امشب برای او به وجود آوردند.

1785317

در میانه مسابقه هواداران برنتفورد با سر دادن شعارهایی هری کین را به دلیل از دست دادن پنالتی مقابل فرانسه، در جام جهانی قطر، عامل سرافکندگی کشورشان دانستند. این مهاجم 29ساله انگلیسی در دیدار یک‌چهارم جام جهانی مقابل فرانسه پنالتی حساس خود را از بالای دروازه به بیرون فرستاد و مانع از صعود انگلیس به نیمه‌نهایی شد.

1778570

شعارهای هواداران برنتفورد علیه هری کین حتی پیش از شروع مسابقه امروز هم سر داده شد. آنها خطاب به کاپیتان تیم ملی کشورشان گفتند:" تو باعث سرافکندگی کشورت شدی". شعاری که در میانه مسابقه هم چند بار تکرار شد.

پیش از شروع این بازی آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، با سوالهایی درباره شرایط روحی هری کین، بعد از آن پنالتی از دست رفته در جام جهانی، روبرو شده و گفت:" ما درباره مهاجمی در کلاس جهانی صحبت می‌کنیم. من نگران هری نیستم. این دو روز که حرکات او را زیر نظر دارم می‌دانم شرایط خیلی خوبی دارد. فوتبال همین است. شما ممکن است یک لحظه قبل درخشان باشید و لحظه بعد شرایط ناامیدکننده‌ای را تجربه کنید".

در دوره‌های گذشته جام جهانی هم این اتفاق برای ستاره‌های دیگری هم افتاده است. مثلا بعد از اخراج شدن دیوید بکام مقابل آرژانتین در جام جهانی 1998 تا مدتها هواداران تیمهای رقیب در بازی‌های باشگاهی این کشور هواداران رقیب در ورزشگاه‌ها به او توهین می‌کردند. در جام جهانی 2006 هم اتفاق مشابهی برای وین رونی رخ داد. او در بازی مقابل پرتغال در جام جهانی اخراج شد و در آن مسابقه انگلیسی‌ها از تورنمنت حذف شدند. در ماه‌های بعدی وین رونی در کشورش با انتقادهای زیادی مواجه بود و هر بار با منچستریونایتد برای بازی‌های خارج از خانه به دیگر استادیوم‌ها می‌رفت علیه او شعار داده می‌شد. 

دیدگاه‌ها