کد خبر : 1861435 | 05 دی 1401 ساعت 23:16 | 5.4K بازدید | 9 دیدگاه

استون‌ویلا 1-3 لیورپول: تیم کلوپ با توپ پر شروع کرد

لیورپول امشب موفق شد در شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر حریفش استون‌ویلا را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 3-1 شکست دهد.

استون‌ویلا 1-3 لیورپول: تیم کلوپ با توپ پر شروع کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با پایان وقفه رقابتهای باشگاهی به دلیل برگزاری جام جهانی قطر به امید کسب حداکثر امتیاز از مسابقات خود قدم به نیم‌فصل دوم گذاشت. یورگن کلوپ در آستانه بازی امشب لیورپول مقابل استون‌ویلا گفته بود تیمش از شرایط خود در جدول راضی نیست و از این به بعد سعی می‌کند بازی به بازی تمرکزش را روی کسب حداکثر امتیاز برای بازگشت به جمع چهار تیم اول جدول بگذارد.

محمد صلاح در دقایق ابتدایی این مسابقه امیدهای لیورپول را بیشتر کرد. درحالیکه تنها پنج دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود لیورپول صاحب یک کرنر شد و اندی رابرتسون توپ را روی دروازه استون‌ویلا ارسال کرد. بازیکنان ویلا نتوانستند توپ را به شکل موثر دفع کنند. الکساندر آرنولد درون محوطه جریمه استون‌ویلا توپ را به دست آورد و با ارسال یک پاس دیدنی محمد صلاح را صاحب توپ کرد تا او با ضربه‌ای ساده و مطمئن دروازه حریف لیورپول را باز کند. با توجه به اینکه امیلیانو مارتینز، سنگربان اول استون‌ویلا، هنوز به این تیم برنگشته و در ادامه جشنهای قهرمانی آرژانتین در کشورش به سر می‌برد امروز اونای امری از رابین اولسن سوئدی درون دروازه تیمش استفاده کرده بود که محمد صلاح خیلی زود او را تسلیم کرد.

1785323
1785324
1785325

در دقیقه 21 لیورپول بار دیگر به گل رسید اما داور این گل را مردود اعلام کرد. الکساندر آرنولد ضربه ایستگاهی زیبایی به سمت تیر دوم ارسال کرد و جوئل ماتیپ با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد. درحالیکه لیورپولی‌ها مشغول شادی بودند مشخص شد که کمک‌داور پرچم خود را بالا برده و به درستی آفساید ماتیپ را اعلام کرده است.

1785326

اما شانزده دقیقه بعد لیورپولی‌ها بدون آفساید دروازه حریف را باز کردند. این بار هم آنها روی یک ضربه ایستگاهی، روی یک ارسال کرنر، به گل رسیدند. کرنر ارسالی الکساندر آرنولد را دینیه مدافع استون‌ویلا به شکلی غیرمطمئن دفع کرد. صلاح در کنار خط به توپ رسید و با پاس به عقب فن‌دایک را صاحب توپ کرد تا او با شوتی دقیق دروازه ویلا را باز کند.

1785327
1785328

نیمه اول با درخشش محمد صلاح که یک گل زد و یک پاس گل به فن‌دایک داد با برتری 2-0 لیورپولی‌ها به پایان رسید.

بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم استون‌ویلا به گل رسید ولی این بار گل آنها مردود شد. بوئندیا در میانه میدان یک پاس پشت‌پای زیبا به لوئیز داد و او با پاسی عمقی خط دفاعی لیورپول را محو کرد تا واتکینز را صاحب توپ کند. شوت این مهاجم وارد دروازه آلیسون شد اما کمک‌داور پرچم خود را بالا آورده و اعلام کرد واتکینز در آفساید قرار داشته است.

حملات استون‌ویلا در نیمه دوم سرانجام در دقیقه 59 به ثمر نشست تا اختلاف به یک گل کاهش داده شود. اشتباه الکساندر آرنولد توپ را در اختیار مک‌جین گذاشت و او لوئیز را در فضای مناسب پیدا کرد. هافبک استون‌ویلا سانتری به سمت تیر دوم ارسال کرد و واتکینز با یک ضربه سر دروازه لیورپول را باز کرد.

1785331
1785332

اما در دقایق پایانی لیورپول اختلاف را دوباره به دو گل افزایش داد. استفان بایچتیچ، هافبک اسپانیایی 18ساله لیورپول، که دو دقیقه قبل از طرف یورگن کلوپ به جای جردن هندرسون وارد زمین شده بود موفق شد اولین گل خود برای تیم بزرگسالان لیورپول را به ثمر برساند. نونیز در کنار خط قبل از بیرون رفتن توپ موفق شد شوتی به سمت دروازه اولسن شلیک کند. شیرجه دروازه‌بان ویلا توپ را به مرکز محوطه جریمه رساند و بایچتیچ با یک ضرب توپ را کنترل کرده و سپس با شوتی توپ را از بین پاهای مینگز وارد دروازه ویلا کرد.

1785329
1785330

بازی در نهایت با برتری 3-1 لیورپول به پایان رسید. با اینکه شاگردان کلوپ با این پیروزی همچنان در رتبه ششم جدول ایستاده‌اند ولی این پیروزی مقابل استون‌ویلا مسلما روحیه آنها را برای ادامه فصل افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها