کد خبر : 1861437 | 05 دی 1401 ساعت 23:56 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: نیم‌فصل اول تمام شد، حالا فقط برد می‌خواهیم

یورگن کلوپ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل استون‌ویلا از عملکرد فنی لیورپول به خصوص در نیمه اول مسابقه تمجید کرد.

کلوپ: نیم‌فصل اول تمام شد، حالا فقط برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که از شرایط خود در نیم فصل اول پیش از شروع جام جهانی راضی نیست و نتوانسته در جمع چهار تیم اول جدول حضور داشته باشد امشب نیمه دوم را در خانه استون‌ویلا آغاز کرد.

شاگردان یورگن کلوپ با ارائه یک بازی برتر در مقابل استون‌ویلا موفق شدند نیمه اول را با پیروزی 2-0 پشت سر بگذارند و در پایان نیمه دوم با پیروزی 3-1 به کار خود پایان دادند تا سه امتیاز را به حساب‌شان واریز کنند.

1785338

سرمربی لیورپول در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

کلوپ از شرایط تیمش در جدول راضی است؟
ما دوباره از نو شروع کرده‌ایم. شرایطی که در نیمه اول فصل اتفاق افتاده را نمی‌توانیم تغییر بدهیم. باید در کنار هم و با هم دوباره مبارزه کنیم و پیروزی در مسابقه امشب برای این هدف خیلی خوب بود.

عملکرد فنی لیورپول در مقابل استون‌ویلا
از نیمه اول خیلی راضی بودم. ما در برخی لحظات این نیمه استثنایی کار کردیم. به خصوص در زمان گل اول و پاسی که ترنت داد خیلی زیبا بود. در بازی‌سازی هم عالی بودیم. از ارتباطی که بین بازیکنان خط میانی‌مان برقرار بود واقعا لذت بردم. عمقی که به بازی دادیم و بازی در فضاها هم به نظرم عالی بود.

استون‌ویلا امشب خیلی خوب بازی کردم. ما باید به این جور بازی‌ها که برای پیروزی باید مقابل یک حریف سمج سخت جنگید عادت کنیم. ما امشب با تمام قوا مبارزه کردیم.

1785339

جو ورزشگاه ویلاپارک
هواداران ویلا ما را واقعا تحت فشار گذاشتند و من مشکلی با این ندارم. بازی در ویلاپارک همیشه سخت بوده و امشب هم فوق‌العاده سخت بود. همه خودشان دیدند چه شرایطی در ورزشگاه وجود داشت. ولی ما سه امتیاز را به دست آوردیم و این همان چیزی بود که می‌خواستیم.

دیدگاه‌ها